AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nieuw bij Cadillac: satelliettelevisie
Cadillacs staan al niet bekend als auto's die schaars in hun accessoires zitten. Nu is in de Verenigde Staten de optielijst uitgebreid met... satelliettelevisie.
Cadillacs staan al niet bekend als auto's die schaars in hun accessoires zitten. Nu is in de Verenigde Staten de optielijst uitgebreid met... satelliettelevisie.
Cadillac is de eerste autofabrikant die via de dealer auto's uitrust met satelliettelevisie. Voorheen moest hiervoor de hulp worden ingeroepen van bedrijven die zich specialiseren in het verfraaien van auto's.
Binnenkort kunnen Amerikaanse kopers van een Cadillac Escalade hun auto laten uitrusten met een TracVision A5 satelliettelevisie. Voorlopig is dit het enige model waarop deze optie leverbaar is omdat de gigantische SUV de enige Cadillac in het programma is, die de ruimte heeft om de lijvige apparatuur te installeren. Wie bij de dealer 2.695 dollar neerlegt kan aan boord genieten van 135 tv-kanalen. Het systeem heeft ontvangst in de gehele Verenigde Staten en het zuidelijke deel van Canada.
Het zogeheten 'passenger entertainment' is bij de Amerikanen de populairste accessoire-categorie. Meer dan eenderde van alle verkochte SUV's en mpv's in 2004 zijn voorzien van beeldschermen in de auto. Deskundigen schatten dat in 2011 3,6 miljoen auto's in de VS en Canada zijn voorzien van videosystemen. Zo'n 300.000 auto's zijn dan uitgerust met satelliettelevisie.
Binnenkort kunnen Amerikaanse kopers van een Cadillac Escalade hun auto laten uitrusten met een TracVision A5 satelliettelevisie. Voorlopig is dit het enige model waarop deze optie leverbaar is omdat de gigantische SUV de enige Cadillac in het programma is, die de ruimte heeft om de lijvige apparatuur te installeren. Wie bij de dealer 2.695 dollar neerlegt kan aan boord genieten van 135 tv-kanalen. Het systeem heeft ontvangst in de gehele Verenigde Staten en het zuidelijke deel van Canada.
Het zogeheten 'passenger entertainment' is bij de Amerikanen de populairste accessoire-categorie. Meer dan eenderde van alle verkochte SUV's en mpv's in 2004 zijn voorzien van beeldschermen in de auto. Deskundigen schatten dat in 2011 3,6 miljoen auto's in de VS en Canada zijn voorzien van videosystemen. Zo'n 300.000 auto's zijn dan uitgerust met satelliettelevisie.
Plaats een reactie