Meer Bentley Continental Flying Spur
Er is nog steeds een behoorlijke hoeveelheid camouflagemateriaal aanwezig, maar door de afwezigheid van het Mercedes-plastic is er nu wel beduidend meer te zeggen over het uiteindelijke lijnenspel.
Meest opvallende verschil met de huidige Flying Spur zijn de achterspatborden, die op dezelfde manier oplopen als bij de coupé. Ook de raampartij is duidelijk anders en eindigt niet zoals bij het huidige model in een verticaal staande C-stijl. In plaats daarvan volgt de daklijn meer het voorbeeld van grote broer Mulsanne.
De achterkant lijkt duidelijk af te wijken van de Continental GT. De achterklep loopt verder door naar onderen, en de nummerplaat is niet in de bumper, maar in de klep zelf aangebracht. De neus is nog altijd voorzien van nepkoplampen, maar het lijkt erop dat daaronder een front schuilgaat dat grotendeels overeenkomt met dat van de GT.
De aandrijving verschilt niet van die van de tweedeurs uitvoering, en zal dus in eerste instantie geschieden door een twinturbo V8 die zijn vermogen via een achttrapsautomaat naar alle vier de wielen stuurt. We verwachten de auto volgend jaar op de markt.