Internationale Hyundai-prijs voor Nederland
"Klanttevredenheid is een topprioriteit bij Greenib Car", zegt een trotse Hans Kwaad, algemeen directeur bij de Hyundai-importeur. "Hyundai wil niet zozeer het grootste automerk van de wereld worden, maar wel het meest geliefde. Om deze doelstelling te bereiken, hebben we in Nederland in nauw overleg met onze Hyundai-dealerorganisatie een uitgebreid stappenplan gemaakt om vergroting van de klanttevredenheid te realiseren. Het is daarnaast heel belangrijk dat we onze dealers niet voorschrijven hoe ze met hun klanten omgaan, maar dat klantvriendelijkheid automatisch in de gehele organisatie wordt ingebed."
Hyundai krijgt van zijn klanten met name zeer veel waardering voor de 5 jaar Driedubbele Garantie. Dit unieke en zeer uitgebreide garantiesysteem houdt in dat Hyundai 5 jaar fabrieksgarantie geeft op product- en fabricagefouten van bumper tot bumper – zonder kilometerbeperking, 5 jaar mobiliteitsgarantie en 5 jaar voertuiginspectie.
Juist de dealer vertolkt volgens de importeur een hoofdrol om klanten tevreden te stellen en te houden, zo wordt in het persbericht gesteld. "Daarom straalt de internationale prijs niet alleen op Greenib Car, maar juist ook op de Hyundai-dealer af".
Lees ook

AutoWeek 2025: 'Dit is de winnaar van de eindejaarsprijs beste funcar'

Dit bejaarde Italiaanse klimgeitje is nog lang niet klaar - In het Wild

De MG HS Hybrid+ laat de Dacia Bigster Hybrid duur en beter lijken

Designchef BMW had gehoopt op sedan als eerste Neue Klasse, maar het werd een SUV: de iX3
