Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Nieuws

Inovo Lirica: helemaal Italiaans

Inovo Lirica: helemaal Italiaans
Inovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal ItaliaansInovo Lirica: helemaal Italiaans
  • Nic de Boer
  • Nieuws
3 maart 2006 om 11:00
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook
Dossier:

Salon van Genève 2006:

 Meer informatie: www.salon-auto.ch

"Een achttiende-eeuwse villa met een ultramodern decor en voorzien van hoogstaande techniek," zo ziet ontwerpbureau Inovo Design de Lirica. De ontwerpstudie wordt getoond op de Autosalon van Genève.
"Een achttiende-eeuwse villa met een ultramodern decor en voorzien van hoogstaande techniek," zo ziet ontwerpbureau Inovo Design de Lirica. De ontwerpstudie wordt getoond op de Autosalon van Genève. Inovo Design heeft geprobeerd in de Lirica alle Italiaanse waarden te verenigen. De afmetingen doen denken aan klassieke GT's. De auto is vijf meter lang en heeft een riante wielbasis van meer dan drie meter. De Lirica is achterwielaangedreven en de ontwerpers hebben voor hun ontwerpstudie een V8 verwacht. Inovo heeft de Lirica in acht weken ontworpen. In het interieur is geprobeerd een sfeer te scheppen van een Italiaanse salon. Daarvoor zorgt de alcantara bekleding en de vele aluminium accenten. Bijzonder is dat de auto geen traditioneel instrumentenpaneel heeft, maar een computerscherm waarop alle functies centraal worden weergegeven. De belangrijkste bedieningsorganen voor de bestuurder zitten in het stuurwiel verwerkt en op de plaats waar normaal het instrumentarium zit, is een multifunctioneel display geplaatst. De passagiers hebben allen de beschikking over 10 inch TFT-scherm waarop dvd's en spelletjes kunnen worden gedaan. Ook kan internet worden ontvangen. Inovo is een ontwerpbureau dat doet aan automobiel- en productontwerp. Alles wordt geheel moet de computer vormgegeven. Bij Inovo werken vijftig mensen waarvan 35 designers.
Salon van Genève 2006
Bekijk ook

Op zoek naar een auto?

  • Zoek op merk & model zoek prijs en specificaties van een auto
  • Auto's vergelijken vergelijk auto's op prijs en specificaties
  • Private Lease zoek de beste private lease deal
  • Occasions zoek een tweedehands auto
PREMIUM
Audi A4 1.8 5V Turbo - 2000 - 391.017 km - Klokje Rond

Audi A4 1.8 5V Turbo - 2000 - 391.017 km - Klokje Rond

Voor het luttele bedrag van € 465 kocht Maurice Maurits twee jaar geleden deze Audi A4. Hij...

Lees meer

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden