Infiniti maakt kiezen makkelijk
Grootste wijziging is waarschijnlijk het vervallen van de handgeschakelde zesbak, elke Infiniti G is vanaf nu uitgerust met een adaptieve zeventraps automaat met schakelpaddles aan het stuur. Ook wordt de standaarduitrusting uitgebreid, waardoor de optielijst korter is en zijn er nieuwe kleuren, waaronder het van de Infiniti M bekende Malbec Black, en nieuw ontworpen lichtmetalen velgen.
Bij de G Sedan trapt het gamma af met de €53.730 kostende G37, die naast de standaard automaat ook lederen bekleding, xenonverlichting en elektrische stoelverstelling mee krijgt. Een trapje hoger staat de G37x GT, die minimaal €60.515 kost en heeft dezelfde uitrusting als de G37, maar is daarbij uitgerust met intelligente vierwielaandrijving. De eveneens vierwielaangedreven G37x GT Premium kost €6.240 meer en voegt harddisk navigatie, achteruitrijcamera een Bose geluidssysteem met 10 speakers en een zonnedak toe aan de uitrusting.
Het sportieve topmodel van de sedan reeks is de G37 S Premium. Die heeft dezelfde uitrusing als de GT Premium, maar laat al z'n krachten los op de achterwielen voor een sportievere rij-ervaring. Standaard is de S uitgerust met een limited-slip differentieel en vierwielbesturing. Hij kost €65.390.
Coupé en Cabrio
Voor de sportievere coupé kiest Infiniti er bewust voor alleen achterwielaandrijving te leveren. De Coupé is er als GT, S en S Premium. Die eerste kost €63.845 en heeft dezelfde uitrusting als de GT Sedan. De S en S Premium zijn standaard voorzien van een limited slip differentieel, actieve vierwielbesturing, een sportonderstel en verbeterde remmen. De eerste kost €66.815, de luxueuzere S Premium heeft een prijskaartje van €72.455.
Ben je in de markt voor een G37 Cabrio dan is kiezen helemaal makkelijk: er is er nog maar één: de G37 GT Premium, die is helemaal afgeladen met alle mogelijke opties en kost €78.130.