en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
De Hyundai Ioniq Hybrid is met zijn gemiddelde verbruik van 3,4 l/100 km niet bepaald een slurporgel te noemen. De Koreaanse inzending is nu door tuner Bisimoto bij zijn kladden gegrepen. Dat resulteert eens niet in enorme turbo's en bergen aan extreem spoilerwerk, maar juist in een extra zuiniger Ioniq met dichte achterste wielkasten én een heel lange naam.
'HyperEconiq Ioniq Concept' doopt tuner Bisimoto zijn aangepaste Hyundai. Het bedrijf voorziet de auto van aluminium remklauwen, sportstoelen van Recaro, speciale bougies én van een rits aerodynamische aanpassingen. Naast relatief subtiel spoilerwek is de dichte achterste wielkast het meest opvallend te noemen. Al met al moet het verbruik van deze extra spaarzame Ioniq zijn teruggebracht naar minder dan 3,0 l /100 km. Of Bisimoto zijn bijzondere pakket uiteindelijk op de markt brengt, valt nog te bezien.
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.