AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Bugatti Veyron uitverkocht voor 2006
Aan het begin van maart zijn de eerste Bugatti's Veyron eindelijk aan hun eigenaars overhandigd. Inmiddels zijn de orderboeken voor geheel 2006 gevuld.
Aan het begin van maart zijn de eerste Bugatti's Veyron eindelijk aan hun eigenaars overhandigd. Inmiddels zijn de orderboeken voor geheel 2006 gevuld.
De Bugatti Veyron heeft inmiddels op elke autobeurs in de wereld gestaan. Zoetjesaan is deze maand de levering van start gegaan. Er rijden dus sinds vijftig jaar weer fabrieksnieuwe Bugatti's door het Franse Molsheim, waar de fabriek is gevestigd. Wereldwijd zijn inmiddels twintig 'Authorized Bugatti Partners for Sales and Service' gecontracteerd. De meeste daarvan bevinden zich in Amerika, de belangrijkste markt voor Bugatti. Daarna volgen Duitsland, Groot-Brittannië, Zwitserland en Frankrijk.
Kortgeleden is een servicepunt in Tokio geopend en binnenkort staan Dubai en Doha op de kalender voor de Arabische markt. In de toekomst wil Bugatti nog een servicepunt hebben in China. In ons land wordt Bugatti door Hessing vertegenwoordigd. Als in een land geen servicepunt is, wordt volgens de huisregels van de fabrikant geen auto afgeleverd.
Bugatti heeft gepland driehonderd Veyrons te bouwen. De 406 km/u snelle bolides zijn nog lang niet uitverkocht. Hoeveel Veyrons er per jaar worden gebouwd, maar Bugatti niet bekend.
Plaats een reactie