AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
AutoWeek.nl komt met financiering en verzekering
52
Een autoverzekering precies op maat, die je bovendien dagelijks kunt aanpassen. En een autofinanciering waarbij je boetevrij kunt aflossen en weer opnemen. Deze twee unieke services biedt vanaf april Nederlands grootste autoplatform op internet, AutoWeek.nl en het blad AutoWeek.
"Autokopers zoeken op onze sites www.autoweek.nl en www.autotrader.nl naar een andere auto. Met de nieuwe financiële services spelen we daarop in en maken we het aankoopproces compleet. We maken het de consument nog makkelijker," aldus Eric Ariëns, uitgever van het automotive cluster van Sanoma Men's Magazines. "Heb je eenmaal je auto gevonden, dan ben je maar een paar klikken verwijderd van een financiering en/of autoverzekering."
Nergens anders
Voor de autoverzekering werkt uitgeverij SMM samen met de gerenommeerde verzekeraar Ditzo. De verzekering die AutoWeek aanbiedt (www.autoweekverzekeringen.nl), is op tal van fronten uniek. Business Developer Arthur Prinsen van SMM: "Bij AutoWeek staat de consument centraal, dus van meet af aan wilden we een consumentvriendelijke verzekering tegen een scherp tarief samenstellen. Veel mensen zijn feitelijk oververzekerd. Bij deze flexibele verzekering kun je per moment precies aangeven wat je wilt verzekeren en wat niet. Vandaar de kreet 'Jij bepaalt wat je betaalt' in de reclamecampagne. Je kunt bijvoorbeeld dagelijks je dekkingen veranderen, waarna deze meteen actief zijn. En je betaalt weinig premie als je weinig rijdt. En als je naar het buitenland gaat, kun je via internet even snel je dekking uitbreiden. Deze verzekering vind je bij geen enkele andere aanbieder."
Voor de autoverzekering werkt uitgeverij SMM samen met de gerenommeerde verzekeraar Ditzo. De verzekering die AutoWeek aanbiedt (www.autoweekverzekeringen.nl), is op tal van fronten uniek. Business Developer Arthur Prinsen van SMM: "Bij AutoWeek staat de consument centraal, dus van meet af aan wilden we een consumentvriendelijke verzekering tegen een scherp tarief samenstellen. Veel mensen zijn feitelijk oververzekerd. Bij deze flexibele verzekering kun je per moment precies aangeven wat je wilt verzekeren en wat niet. Vandaar de kreet 'Jij bepaalt wat je betaalt' in de reclamecampagne. Je kunt bijvoorbeeld dagelijks je dekkingen veranderen, waarna deze meteen actief zijn. En je betaalt weinig premie als je weinig rijdt. En als je naar het buitenland gaat, kun je via internet even snel je dekking uitbreiden. Deze verzekering vind je bij geen enkele andere aanbieder."
Geen addertjes
De financieringen die AutoWeek aanbiedt (www.autoweekfinancieringen.nl), zijn ontwikkeld in samenwerking met Alpha Credit Nederland BV. Alpha Credit (onderdeel van Fortis bank) heeft een uitgebreide expertise in de autobranche opgebouwd. En ook voor de financiering geldt: dit product is ontwikkeld in samenwerking met de lezers en websitebezoekers van AutoWeek, waardoor het zeer consumentvriendelijk is geworden. Arthur Prinsen: "We vinden het belangrijk dat zaken zo transparant mogelijk zijn. De consument moet weten waar hij aan toe is. Er mogen geen addertjes onder het gras zitten. Daarom kun je bij ons boetevrij aflossen. Je kunt ook het geld dat je hebt afgelost weer opnemen. 'Jij bepaalt' is ook hier weer de richtlijn."
De AutoWeek autoverzekering en autofinanciering zijn vanaf vandaag op www.autoweek.nl af te sluiten. De financieringen die AutoWeek aanbiedt (www.autoweekfinancieringen.nl), zijn ontwikkeld in samenwerking met Alpha Credit Nederland BV. Alpha Credit (onderdeel van Fortis bank) heeft een uitgebreide expertise in de autobranche opgebouwd. En ook voor de financiering geldt: dit product is ontwikkeld in samenwerking met de lezers en websitebezoekers van AutoWeek, waardoor het zeer consumentvriendelijk is geworden. Arthur Prinsen: "We vinden het belangrijk dat zaken zo transparant mogelijk zijn. De consument moet weten waar hij aan toe is. Er mogen geen addertjes onder het gras zitten. Daarom kun je bij ons boetevrij aflossen. Je kunt ook het geld dat je hebt afgelost weer opnemen. 'Jij bepaalt' is ook hier weer de richtlijn."
Lees ook
Nieuws
Deze Volkswagen Polo moet gered worden - Liefhebber Gezocht
Nieuws
’90 procent gemeenten gebruikt verouderde parkeernorm’
Nieuws
Zo kom je legaal van een duplicaatcode op je kentekenplaat af
Nieuws
Renault Rafale strekt zich uit voor president Macron
Nieuws