Audi gaat vanaf 2008 de Q5 bouwen in de fabriek in Ingolstadt. De Q5 wordt een SUV in de klasse van de BMW X3 en de Land Rover Freelander. Ook Mercedes wil actief worden in deze klasse, die snel aan populariteit wint. Naar verwachting komt hun MLK ook aan het begin van 2008.
Audi gaat vanaf 2008 de Q5 bouwen in de fabriek in Ingolstadt. De Q5 wordt een SUV in de klasse van de BMW X3 en de Land Rover Freelander. Ook Mercedes wil actief worden in deze klasse, die snel aan populariteit wint. Naar verwachting komt hun MLK ook aan het begin van 2008.






