Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 140pk Sportline (2006)

autoreview

Volkswagen Passat Variant
Volkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat VariantVolkswagen Passat BlueMotionVolkswagen Passat BlueMotionVolkswagen Passat BlueMotionVolkswagen Passat - interieurVolkswagen Passat - interieurVolkswagen Passat - interieurVolkswagen Passat - interieurVolkswagen Passat BluemotionVolkswagen Passat Bluemotion

Signalement

UitvoeringPassat Variant 2.0 TDI 140pk Sportline
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2006
Jaar van aanschaf2007
KM-stand bij aanschaf145.000 km
KM-stand laatst207.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Injector defect/not happy

  • 207.000 km

Nadat ik eerst in een passat 2.0tfsi gereden heb zakelijk, deze passat 2.0 tdi gekocht. Gezien mijn car allowance is dit interessanter dan de enorme bijtelling van tegenwoordig. Keuze gevallen op exact dezelfde als ik heb gehad vwb uitvoering, sportline station. Helaas heb ik niet veel plezier van deze passat gehad. gekocht op 145000km, en bij 170k ging de turbo enorm fluiten..naar de dealer gegaan, echter deze heeft geen probleem kunnen vinden. Aangezien dit een prive auto betreft gekozen om verder te rijden en hopen dat de turbo het zou uithouden(gelukkig is deze niet stuk gegaan). bij 180k begon de auto enorm in te houden en te roken...weer naar de garage...niets kunnen vinden, ze hebben de computer gereset en het probleem was weg...bij 207k km, rijdend op de a28 stopte de auto er compleet mee, motor viel uit, geen stuur en rembekrachtiging meer...einde verhaal...Weggesleept door de ANWB die er nieteens echt naar gekeken heeft...ooooh dat is een van injectoren..join the club was zijn verhaal...en ja dit klopte, 2.0tdi heeft zeker vanaf 150k hier enorme problemen mee..bij de dealer was de conclusie 1 injector kapot en 1 die sluiting maakt...1600 euro verder....bij 209k km(ja 2k verder:() weer stil, weer afslepen...weer een injector stuk...gelukkig coulance/garantie en alleen de injector hoeven te betalen....helaas was de lol weer kort...startproblemen...is een serie volgens de dealer waar problemen zijn met het stuurhuis/ontkoppeling...daardoor van de 10x starten 4x niet doen....nu was ik het echt zat en heb ik deze wagen ingeruild..

6,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (4)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.