Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150pk Style (2021) #3

Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150pk Style (2021)

UitvoeringGolf 1.5 eTSI 150pk Style
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2021

VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI Style

Ondanks de toch wel negatieve reviews en berichten en heb ik toch besloten om de Golf 8 te kopen. Ik heb een mooie Golf 8 Style in Duitsland gevonden. Deze is naar tevredenheid geïmporteerd en rij nu zo’n twee weken met de Golf. Tot nu vind ik het helemaal top. Goed de Golf is wel belerend maar ach ja. Er zijn volgens mij nu gewoon opties die door de huidige milieu eisen gewoon moeten. En als je niet in de gaten gehouden wilt worden, koop dan een Golf 5.

Maar goed, het enige waar ik nu nog aan moet wennen is het terugschakelen van de automaat, dat gaat af en toe wel wat hokkerig. Het schakelen bij het rijden merk je bijna niet.

Ik heb al één update gehad, dat duurde wel even maar heb ik niet op gewacht. De update gaat gewoon verder als ik weer instap. Kortom zeer tevreden.

Wordt vervolgd

Update

Wat is het toch een heerlijke auto. Nog steeds geen problemen ondervonden. Er is één dingetje. Hij blijft de melding geven dat mijn batterij van mijn sleutel vervangen moet worden. Ik heb de batterij voor beide sleutels vervangen maar de melding blijft, iemand een idee?

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf