Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Active (2021)

autoreview

Toyota RAV4
Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4

Signalement

UitvoeringRAV4 2.5 Hybrid 2WD Active
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf26.000 km
KM-stand laatst37.300 km
Lezerswaardering: 56%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ervaring na 11000 km

  • 37.300 km

De auto nu dik 3 maanden in bezit. Nu een Toyota na 17 jaar Renault gereden te hebben. De laatste was een Talisman en ingeruild met een km stand van dik 260000 km waarvan 210000 km zelf gereden. Fijne auto en alleen maar de normale onderhoudskosten.

Maar goed deze review gaat over de RAV 4. Hoe tot deze keuze gekomen.
- Geen diesel meer
- Nog niet volledig elektrisch
- Hoge instap

Bij de voor selectie kwam de Austral , Tuscon en Corolla Cross in beeld. Eerst twee keer een proefrit in een Austral gemaakt. Mooie auto maar te veel inhoudingen ( schokken) tijdens het schakelen. De 1.2 ltr motor geeft voor mij geen vertrouwen. Daarna in de Tuscon gereden, hybride en de plug in hybride. Fijn rijdende auto, mooi interieur en redelijk stil binnen dus een kanshebber. Als laatst in de Corolla Cross gereden. Eerst in 1.8, fijn rijdende auto maar de herrie in de auto bij optrekken irriteerde al snel. Volgens de verkoper was de 2.0 een stuk stiller maar de proefrit kon ons niet bekoren.
Er stond een RAV4 in de showroom en hier even in gezeten. Mooi auto maar te groot/duur.

Toch kon ik de RAV4 niet loslaten en na een week toch een proefrit gemaakt en we waren verkocht. De deal was snel rond en 2 weken later kom ik hem ophalen.

Tot heden nog steeds blij met de auto. Ik rij 140 km per dag woon-werk verkeer, hoofdzakelijk 80 en 100 km/ uur wegen. Haal net geen 1 op 20 maar verbruik is erg netjes.

Ik had wel enige tijd nodig om de juist zitpositie te bepalen. Jammer dat er geen geheugen op zit want na gebruik door mijn dochter moet ik elke keer weer op nieuw afstellen.

Geluidskwaliteit van de speakers is niet best. Ik zit er aan te denken om de speakers te upgraden. Al wat filmpjes bekeken. Ik weet niet of ik het zelf doe of dat ik dit bij de dealer neerleg.

Rij geluiden zijn wel hoorbaar binnen in de auto, dit valt me een beetje tegen maar ook dit went wel.

Goed dit is de eerste indruk, wordt vervolgd ...


9,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Toyota RAV4

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.