Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Exclusive (2015)

Toyota Auris Touring Sports
Toyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring SportsToyota Auris Touring Sports

UitvoeringAuris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Exclusive
Bouwjaar2015
Jaar van aanschaf2020

Volgende voorloop auto

Tja de seat was na 3 maanden klaar er mocht niks meer aangebeuren want hij liep uit de lease en door de APK kwam hij niet meer. Op stel en sprong werd deze geregeld. Wederom een ongelukkig relatie.

Ruim Ruim dat is hij zeker en dat is dan ook vooral zijn plus punt.

De banden maken zowel met winter als zomerband veel geluid ook wind geruis is met een stevige tegen wind erg aanwezig. En dan regen als het regent dan is het een helskabaal in de auto zoveel herrie maakt zelfs een lelijke eend niet. Ik weet niet wat er is mis gegaan maar de geluiden uit de wielkasten zijn zeer, zeer, zeer, slecht voor elkaar. Met een beetje vochtig weer ontstaat er condens bij de sensoren van de originele ruit. Dit resulteert in een lading aan storingsmeldingen na een paar maanden gaat de ruit stuk en komt er een nieuwe in oke het was daarna ook erg droog maar met de paar buien die ik wel heb gehad lijkt de nieuwe ruit de storingen te hebben opgelost.

Motor geluid:
Tja bij de Giulietta wil ik het motor geluid juist wat meer horen maar van deze wil ik het liefst niks horen. Als je gas geeft gebeurt er eerst niks (VCT) maar maakt de motor een verschrikkelijk naar irritant geluid iets waar je als auto liefhebber spontaan van zou gaan staan janken. Nee geef me dan maar een EV ;) .

Weggedrag:
Tja als je na peugeot naar BMW (3 jaar) gaat en daarna 18 jaar Alfa gewend ben dan ben je strak sturende autos gewend met een aardige dosis grip. En ook side kick Punto had veel grip. De seat was daar niet een top scorder maar de Toyota even min.

Je moet deze echt allen kopen als je een auto geen bal interesseert en van A naar B wil met lage lease kosten maar particulier zou ik er met een hele weide boog omheen lopen want ook de operationele kosten kunnen nog wel eens stevig zijn. Helemaal als je na gaat dat de batterij van deze op is en eigenlijk vervangen moet worden hij is alleen maar aan het bijladen en met veel snelweg KM/s voor de 100KM beperking of na 19:00 die zijn niet mals reken rustig op 1 op 12 het was door de stukjes bebouwde kom en 80KM stuk dat ik nog 1 op 15 kon halen maar ik heb zelfs tanks van 1 op 14 gereden nu we nog maar 100KM/h mogen en ik meer stads verkeer doe dan snelweg kom ik op 1 op 18 hooguit 1 op 20 maar dat is dan ook van wegen het vele thuiswerken dat we nu vooral in lage snelheids gebieden zitten en soms 100 op de snelweg.

1,5

Lezersreacties (11) (gesloten)

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.