AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Select (2022)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Vitara 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Select |
---|---|
Versnellingen | 6, Sequentiële Automaat |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 40.000 km |
KM-stand laatst | 40.000 km |
Onze eerste Suzuki (voorheen Fiat)
- 40.000 km
Praktische auto, waarbij de bagageruime krapper is dan de grote Fiat 500 L.
Jammer dat de achterbak niet in zijn geheel (incl zitvlak) kan worden opgeklapt. Daardoor past bijv. een kruiwagen NIET in de achterbak.
Benzineverbruik is ongeveer 1 op 16. (Fiat diesel was zuiniger met 1 op 18/1 op 19).
Onderhoudsbeurten zijn duur(der) geworden.....
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Stijl/Style | Opendak | PDC | Keyless | Leer |
- 2019
- 93.738 km
€ 18.950

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid - TOT 10DE JAAR GARANTIE MOGELIJK! - APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO - CLIMATE CONTROL - ADAPTIVE CRUISE CONTROL - STOELVERWARMING
- 2023
- 31.320 km
€ 23.950

Suzuki Vitara 1.6 High Executive | Navigatie | Climate Controle | Adaptieve Cruise Controle | Panorama / Open Dak |
- 2018
- 62.000 km
€ 20.950
Lees ook
Duurtest
Zo komt de Suzuki Vitara uit de 100.000 kilometertest
Hybride auto's
Dit zijn de beste hybride auto’s tot 35.000 euro
Praktijkervaring
Praktijkervaring Suzuki Vitara: hoe presteert-ie in zijn nieuwe rol?
Nieuws
Lezersreacties (0)
Reageren