Suzuki Swift 1.5 GLS (2006)

Suzuki Swift
Suzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki Swift LimitedSuzuki Swift CoolSuzuki SwiftSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift Sport

UitvoeringSwift 1.5 GLS
Bouwjaar2006

maandag 27.02.06 was het dan zover. Binnen 1 week was onze nieuwe auto geleverd. We mochten hem afhalen. Suzuki Swift 1.5GLS incl Airco, LM en ingebouwde radio.
Tot op heden zijn we erg tevreden over onze nw swift. De keuze voor dit nw model was al vroeg gemaakt. Binnen ons budget is het de mooiste auto leverbaar. Er waren wel een aantal voorwaarden. De auto moest snel leverbaar zijn en hij moest airco radio/cd en LM hebben. Tja als je dan alle 4 wilt, moet je wel eens consessies doen. Een rede waarom we uiteindelijk niet voor de exclusive uitvoering hebben gekozen, want die was niet snel leverbaar in de kleur Silky Silver.

Echt een mooie auto, afwerken is top (voor zijn klasse) en hij rijdt voortreffelijk.

Zal proberen om deze review een beetje bij te houden!

Geen grote problemen tot zover, het kraken van de voordemper en het dichtgooien van de achterbak.
Het gekraak kan worden verholpen, maar we horen het niet zo vaak dus we kijken het even aan. Hebben hem pas net en willen hem niet kwijt.
De achterklep is door de dealer aangegeven. Zij gaven aan dat wanneer je de achterklep dichtgooit dmv je hand op de ruitenwisser te houden, het goed sluit. En ik moet zeggen dat het klopt. Heb er geen problemen mee om de achterklep in 1 keer te sluiten.

PRIVATE LEASE Suzuki Swift

Suzuki Swift 1.2 Smart Hybrid Select (5D/5H)