Suzuki Swift 1.5 Exclusive (2006)

Suzuki Swift 1.5 Exclusive (2006)

UitvoeringSwift 1.5 Exclusive
Bouwjaar2006

Nadat we onze Swift in november 2005 besteld hadden, hebben we hem gisteren (24-2-2006) eindelijk kunnen halen.

Het is een 1.5 Exclusieve in de kleur galactic grey.

De eerste kilometers staan er inmiddels op, en ja ook onze voorvering kraakt.

We moeten binnenkort toch nog terug naar de dealer voor het monteren van onze achterspoiler, dan moeten ze ook het kraken maar even verhelpen.

We hebben voor de meest luxe Swift gekozen omdat we de radio en de airco zeker wilden hebben en als je die los besteld op de GLS, is de Exclusieve maar ongeveer € 200,00 duurder. Voor die € 200,00 heb je dan het sleutelvrij starten en de lichtmetalen velgen.

Als extra’s hebben we de volgende zaken bij de auto besteld:n trekhaak, voor het trekken van onze caravan.
stootlijsten met aluminium accenten. Spoiler (in kleur van de auto) op de achterklep, type als bij het GT pakket (nog niet geleverd).

Dit verslag wordt aangevuld zodra de spoiler er op zit en het kraken van de voorvering is verholpen.

9-3-2006:
de krakende voor vering is hersteld. en de spoiler zit op de achterklep, binnnekort komt er even een nieuwe foto bij deze review (met spoiler)

26-3-2006:
De spoiler staat nu ook op de foto. De auto rijdt echt geweldig.

21-4-2006:
We zijn net terug van een korte vakantie (Sauerland), ook op de Duitse autobaan en in de heuvels rijdt de auto geweldig. Zodra je boven de 4000 toeren komt, trekt hij helemaal als een beest.
Vandaag ook even onze caravan uit de stalling gehaald, ook die trekt hij goed.

Zowel in de heuvels van het Sauerland, als bij de heen en terugweg heeft hij 1 op 14,5 gereden. Zo zuinig hadden we nog niet gereden, we bleven steken bij 1 op 12. Hopelijk dat hij zo zuinig blijft nu we weer thuis zijn.

7-10-2006
De Swift gaat nog steeds als een speer, wat rijdt die auto lekker.
Het verbruik is steeds rond de 1 op 14,wat wij vrij redelijk vinden.
We hebben inmiddels ook een paar ritjes (Ardennen en Frankrijk (Vogezen) mee gemaakt met onze caravan(etje)(650 kg) er achter.
Ook dat gaat prima, komt goed mee met de rest van het verkeer, ook in heuvelachtig gebied. Wel gaat het verbruik met de caravan erachter flink omhoog, verder dan 1 op 10 komen we dan niet. Vreemd is dat niet als je bedenkt dat de caravan absoluut geen enkele stroomlijn heeft.

Krakende voorvering (is door de dealer perfect verholpen).

PRIVATE LEASE Suzuki Swift

Suzuki Swift 1.2 Smart Hybrid Select (5D/5H)