Suzuki Swift 1.5 Exclusive (2005)

autoreview

Suzuki Swift
Suzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki SwiftSuzuki Swift LimitedSuzuki Swift CoolSuzuki SwiftSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift - interieurSuzuki Swift Sport

Signalement

UitvoeringSwift 1.5 Exclusive
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2005
Jaar van aanschaf2005
KM-stand bij aanschaf5 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

In april 2005 hebben we een nieuwe Suzuki Swift gekocht. Na lang wachten werd de auto in september geleverd. Tot nu toe bevalt hij uitstekend en hebben of hadden we geen klachten. Hij loopt vrij zuinig, lange stukken met gemiddeld 120 is 1 op 15 haalbaar. Accelereren doet hij prima, vooral boven de 4000 toeren, klasse.

PROBLEMEN

Na zo’n 5000 kilometer begonnen de voorschokbrekers te kraken en begon ergens onder de auto iets te klapperen. Bij een slecht wegdek is het echt niet om aan te horen, zo erg zelfs dat ik om rij als ik weet dat de weg slecht is.
Ik ben voor het kraken en klapperen naar de dealer gegaan. Het probleem schijnt onlangs ontdekt te zijn en het heeft te maken met een te ruime speling tussen de schijven en de remblokken. Er moeten nieuwe onderdelen besteld en geplaatst worden. Daar ben ik nu met de wintersport voor de deur niet echt blij mee en kun je spreken van een behoorlijke tegenvaller. Een nieuwe auto moet gewoon goed zijn.

5-2-2006
We zijn nu terug van Wintersport, 5-2-2006 en hebben veel trammelant gehad met de New Swift. Achter op de bak bij een sleepdienst na 2 uren in de kou te hebben gestaan. Naderhand bleek de gaskabel te zijn losgeschoten, dit door het in laten bouwen van Cruisecontrol. Prutswerk vonden ze in Oostenrijk want het is namelijk niet de Control die in de folders staat vermeld en de bevestiging was niet goed. Verder blijft de auto nog steeds klapperen en kraken. Al met al wordt de elende steeds groter en dus ook de ergernis. Op de terugreis deed de control opnieuw raar en heb ik hem maar uitgezet en dat voor iets dat meer dan 600,00 euro kost. Voor de rest loopt hij, vooral op de autobahn lekker en kun je goed met het verkeer mee. Ook als je de achterbanken plat legt kun je behoorlijk wat mee nemen, dat viel ons echt mee.

4,3
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Suzuki Swift

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens