Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Allgrip Stijl (2019)

autoreview

Suzuki SX4 S-Cross
Suzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-CrossSuzuki SX4 S-Cross

Signalement

UitvoeringS-Cross 1.4 Boosterjet Allgrip Stijl
Versnellingen6, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf102.220 km
KM-stand laatst132.000 km
Lezerswaardering: 70%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

4 wiel drive ervaring.

  • 132.000 km

Na lang zoeken en diverse reviews gelezen te hebben heb ik deze Suzuki S cross aangekocht. Voornamelijk omdat de auto een boottrailer moet kunnen trekken. Mede dankzij de 4 wiel aandrijving en al wielen electronisch gelockt kunnen worden is het ook bij een gladde trailerhelling geen probleem om trailer met boot uit het water te halen.
Omdat het rijden op Lpg mij altijd prima heeft bevallen ook in deze Suzuki een Lpg installatie laten inbouwen.
Inmiddels bijna 30.000 km ervaring rijker. Wat valt mij op:
Aandachts punten: Mede dankzij de turbo is er meer dan voldoende vermogen om in het verkeer vlot mee te komen ook met beladen aanhangwagen. De bestuurders stoel was bij aankoop al dusdanig doorgezakt dat deze opnieuw heb moeten laten opvullen.
Wat zeer hinderlijk is dat bij geopend schuifdak er een irritant windgeruis is te horen. Dit windgeruis is mede door een niet goed af te stellen spoiler aanwezig bij een volledig geopend schuifdak. Bij mijn vorige auto als je daar met de flippers aan het stuur terugschakelde dan was het met de schakelflippers bediening snel terug te gaan naar automaat.
Helaas blijft de Suzuki lang in een bepaalde versnelling staan. Terugkeren naar automaat modus duurt relatief gezien vrij lang.
Adaptive cruise control: Adaptive dit is helaas niet uit te schakelen. Het irritante is dat wanneer je ingehaald wordt en de inhalende auto komt terug op je rijstrook dan reageert de adaptive cruise door te remmen als die een auto te dichtbij registreert.
Op zich een prima auto met wat aandachts punten waaraan je moet wennen

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Suzuki S-Cross

Suzuki
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Comfort
€ 510
 

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.