Skoda Fabia Combi 1.2 TSI 63kW Ambition (2010)

autoreview

Skoda Fabia Combi
Skoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia Combi GreenlineSkoda Fabia Combi GreenlineSkoda FabiaSkoda FabiaSkoda FabiaSkoda FabiaSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia Combi ScoutSkoda Fabia Combi ScoutSkoda Fabia Combi ScoutSkoda Fabia CombiSkoda Fabia CombiSkoda Fabia Combi ScoutSkoda Fabia Combi ScoutSkoda Fabia Combi Scout

Signalement

UitvoeringFabia Combi 1.2 TSI 63kW Ambition
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2010
KM-stand bij aanschaf20 km
KM-stand laatst240 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mijn eerste Skoda

  • 240 km

Tja, daar is hij dan. Sinds vorige week staat hij bij ons thuis.
Eerste ervaring, zeer positief. Schakelt lekker vlot, zit lekker, goed zicht op de weg, is lekker vlot, wat me verbaast is dat je de motor ook bij 140km nauwelijks hoort, ondanks de lichte motor.Vooral de cruise control kan me goed bevallen, reageert meteen, dit in tegenstelling tot de Passat waar het altijd wel even duurde voor hij "pakte". Qua comfort en weggedrag mag je hem natuurlijk niet vergelijken met de Passat, die kost momenteel nieuw over de 30000 euro, daar heb je dus 2 Skoda Fabia's voor. Verbruik weet ik nog niet zeker, maar als ik de boordcomputer mag geloven dan is/wordt hij erg zuinig. Die geeft namelijk aan dat ik nu voor zo'n 450 km benzine in de tank heb, dat betekent dat je op 1 tank rond de 670 km ver zou komen. Dus zo'n 1 op 16.5.
Ik heb lang getwijfeld voor de Fabia Diesel of benzine, en ben blij dat ik toch voor de benzine uitvoering heb gekozen. De Passat 19 TDI was erg pittig, maar de Fabia 1.2 TSI doet er niet erg veel voor onder, maar een halve seconde minder snel op 100km.
Dit is mijn eerste relatief kleine auto, gekozen voor de onkosten te drukken. Bij de Skoda dealer weet je precies wat je kwijt bent voor onderhoudsbeurten en reparaties, deze staan allemaal zwart op wit gespecificeerd incl. arbeidsuren, en ik moet zeggen dat dit erg goedkoop is in vergelijking met Whealer van VW en Audi (85 euro excl. BTW per uur)
Conclusie tot nu toe: zeer tevreden.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Skoda Fabia

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.