AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Renault Zoe (2021) #2
autoreview

Signalement
Versnellingen | 6, Automaat |
---|---|
Bouwjaar | 2021 |
Jaar van aanschaf | 2024 |
KM-stand bij aanschaf | 35.000 km |
KM-stand laatst | 35.000 km |
Kleiner maar fijner
- 35.000 km
Aangeschaft als tijdelijke opvolger van de MG ZS EV.
Heerlijke auto om in te rijden. Comfortabel en zuinig.
Nadelen, geen snelladen mogelijk en geen trekhaak.
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

Renault Zoe R135 Intens Business 52 kWh | Stoel & stuurverwarming | Warmtepomp | Half leder | Carplay | Full LED | Keyless | Camera | Navigatie | Digital Cockpit | Climate control
- 2019
- 40.170 km
€ 13.900

Renault Zoe R135 Serie Limitee Riviera 52 kWh *NL AUTO!* *Afneembare trekhaak!* - Stoel en stuurverwarming, cruise
- 2021
- 61.223 km
€ 16.945

Renault Zoe R135 Intens 52 kWh (ex Accu) Aut. Navi |1e Eig|Cam|LMV|Clima
- 2019
- 113.163 km
€ 9.750
Lees ook
Praktijkervaring
Praktijkervaring Renault Zoe: dit vinden eigenaren van hun elektrische auto
Achtergrond
Is de Renault Zoe met nul sterrenscore echt onveilig?
Nieuws
Dramatische scores voor Dacia Spring en Renault Zoe in NCAP-crashtest
Nieuws
Renault Zoe legt ruim 765 km af met één acculading
Nieuws
Lezersreacties (0)
Reageren