Renault Kadjar Energy TCe 130 Intens (2017) #2

autoreview

Renault Kadjar Energy TCe 130 Intens (2017)

Signalement

UitvoeringKadjar Energy TCe 130 Intens
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2017
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf58.400 km
KM-stand laatst124.000 km
Lezerswaardering: 4%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Eerste indruk

  • 59.600 km

De Kadjar is nu 2 weken in ons bezit. Nog geen belangrijke minpunten kunnen vinden. Gisteren met 3 gasten naar Barendrecht gereden (200 km heen en weer) en ook zij ervaarden de auto als een fijne reisauto, met voldoende ruimte achterin. Ook voldoende hoofdruimte voor mij, ook met de sunroof en ik meet 202 cm. De Kadjar lust wel een slokje. 7,6 ltr/100 km. Morgen met de caravan op stap. Wordt vervolgd....

,,,9 maanden verder,,.

  • 77.500 km

We zijn inmiddels 9 maanden en een kleine 20000 km verder met onze Kadjar. Het opgegeven verbruik is aan de optimistische kant. We rijden 7.7 ltr/100 km zonder caravan en met caravan 9.3 ltr/100 km. Verder is t een fijne reisauto. Wel dure banden door de 225/45ZR19 96W maat van de wielen er onder zitten (€290.00 per band). Een aantal reparaties moeten laten uitvoeren binnen de garantie. Nieuwe schakelpool en rechter buitenspiegel, waarvan de motor kapot was. Prima geregeld door de lokale Renault-dealer.

,,,bye, bye,,.

  • 124.000 km

Na ruim 2 1/2 jaar, een kleine 124000 km, waarvan 65000 km door ons verreden, hebben de Kadjar ingeruild voor een Suzuki S-CROSS 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid uit 2024. de Kadjar heeft ons nooit in de steek gelaten, maar we waren op zoek naar een modernere auto. We hadden goede ervaringen met Suzuki in het verleden (2x Swift en 2x SX4). De S-Cross is de doorontwikkeling van de SX4. Echter de oude SX4 mocht slechts 1200 kg trekken en dat was de reden dat we deze destijds hebben ingeruild in 2014. De S-Cross mag 1500 kg trekken. Binnenkort onze ervaringen met de S-Cross.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.