Polestar 2 Long Range Single Motor (2024) #2

autoreview

Polestar 2
Polestar 2Polestar 2Polestar 2Polestar 2Polestar 2Polestar 2Polestar 2

Signalement

Uitvoering2 Long Range Single Motor
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf12 km
KM-stand laatst13.550 km
Lezerswaardering: 57%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Een half jaar problemen en ellende

  • 13.550 km

Wees gewaarschuwd!!!

Na lang twijfelen toch een Polestar 2 gekocht.
We gingen voor de long range. Bij het bestellen in de space in Brussel ons laten voorlichten (oplichten) over de servicepunten van Polestar in Belgie, er werd volmondig bevestigd dat de Volvo dealer bij ons in de buurt Polestar servicepunt was. Na het ophalen van de wagen op de terugweg hadden we al enkele storingen in het scherm staan. Gelijk maar doorgereden naar de Volvo dealer bij ons in de buurt, helaas bij aankomst kregen we te horen dat deze Volvo dealer helemaal geen servicepunt was van Polestar.
Na contact met Polestar kregen we duizend excuses, er was sprake van een misverstand. We moesten naar een dealer die een kleine 100 km verderop zat voor de service, men zou gelijk een afspraak maken voor de volgende dag.
Gelijk de volgende dag naar de Volvo dealer en daar kregen we de mededeling dat er helemaal geen afspraak was gemaakt door de support van Polestar en ze konden dus niks voor ons doen, men wilde ook niet even kijken want dat kon alleen met een afspraak via Polestar.

Wederom Polestar gebeld, weer duizend excuses en men zou een afspraak maken. We hebben daar bijna 2 weken op gewacht maar helaas we moesten zelf weer bellen. Zo kunnen we nog wel even doorgaan, na 2 maanden deed het grote scherm het niet meer, de auto ging niet meer in de D-drive en heeft ons in de afgelopen maanden een keer of 6 laten staan.
De oplossing is iedere keer hetzelfde liedje: sluit de deuren van de auto en ga minimaal 15 minuten op grote afstand van de auto staan zodat hij zich kan resetten.

Het internet in de auto is meer niet dan wel aanwezig, helaas zonder internet zijn er veel functies niet te gebruiken. Allerlei vreemde storingen, schermen die niet werken en dan na 2 dagen wel weer, lampjes van het alarm die een week knipperen en plotseling weer uit gaan, navigatiescherm wat een dag helemaal wit is, bandenspanning-systeem wat constant aangeeft da tje met lekke banden rijdt, voorwerwarmingsfunctie die naar het wisselen tussen zomer- en wintertijd niet meer wil functioneren en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ondertussen is de auto in de 6 maanden dat we de auto hebben al meer dan 1,5 maand in de garage geweest, men haalt de auto op maar je mag hem zelf weer ophalen.
Waardeloze service, waardeloze kwaliteit van de auto. Je krijgt ook echt de indruk bij de Volvo dealers dat men er helemaal geen zin heeft om deze auto's te werken.

4,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Polestar 2

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.