Peugeot 406 Break SR 1.8 (2000)

Peugeot 406 Break
Peugeot 406 BreakPeugeot 406 BreakPeugeot 406 BreakPeugeot 406 BreakPeugeot 406 BreakPeugeot 406 - interieur

Uitvoering406 Break SR 1.8
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2002

Uiterlijk: Voorkant auto oogt indrukwekkend en beloofd veel. Wordt heelaas verpest door lompe achterkant.

Interieur lijkt op woning van mijn grootmoeder en de draaicirkel is als of je met een boot onderweg bent.

Heelaas heeft de auto LPG inbouw waardoor het nut van de Break totaal verloren gaat. De 1.8 liter motor in combinatie met LPG zorgt er voor dat bij het stoplicht door fietser er uit getrokken wordt.

Lease-auto moeten overnemen van mijn voorganger. Wat was he thinking... Nog 8000KM en dan wens ik de volgende eigenaar veel plezier!

Bij te lage snelheid in zijn 1 slaat de auto snel af.
Bij 135K is koppakking gesneuveld
Midden console is na 110K door vibratie los gaan laten.

2,5