Peugeot 3008 GT 2.0 HDi (2010)

autoreview

Peugeot 3008
Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008Peugeot 3008

Signalement

Uitvoering3008 GT 2.0 HDi
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2010
KM-stand laatst30.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Ervaringen met Peugeot 3008 2.0 HDi 16V 150 pk

  • 30.000 km

Sinds januari 2010 eigenaar van deze auto.
De rijeigenschappen van deze auto zijn uitstekend te noemen. Ook met het trekken van mijn caravan (LMC 470) met een totaal gewicht van 1500 kg heeft hij geen enkele moeite. Toch wel enkele negetieve punten ondervonden zoals: Defecte airbag, snel roestende remschijven, achteruitrij- signalering diverse malen defect, bladeren in kachel waardoor bijgeluiden optraden, en bij stationair draaiende motor een irritant bijgeluid. (rammel) De nazorg bij Peugeot kan vele malen beter naar mijn idee. Ze moeten telkens toestemming vragen bij Platvorm Peugeot Nederland om bepaalde zaken te mogen aanpakken, met name het probleem van de sensoren en de rammel in de motor. Voor het verhelpen van de rammel is eenmalig de distributieriem vervangen c.q. bijgesteld, maar de rammel is na enkele maanden weer terug en men weet nog niet hoe ze deze definitief kunnen onderdrukken. Ook het platvorm heeft hier geen antwoord op. Het probleem met de bladeren is verholpen door het plaatsen van een nieuw verfijnder rooster.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Peugeot 3008

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.