Opel Vectra Stationwagon 1.6i-16V Business Edition (2001)

autoreview

Opel Vectra Stationwagon
Opel Vectra StationwagonOpel Vectra StationwagonOpel Vectra StationwagonOpel Vectra StationwagonOpel Vectra StationwagonOpel Vectra - interieurOpel Vectra - interieurOpel Vectra - interieur

Signalement

UitvoeringVectra Stationwagon 1.6i-16V Business Edition
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2001
KM-stand bij aanschaf110.000 km
KM-stand laatst116.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

  • 116.000 km

Jaar van aankoop 2007. Km stand 116.000 I. + punten zijn, Comfortabel, Ruim, Stil, Goede verlichting, Onderhoudsarm, Wegligging ok, Maar deze heeft best wel een paar min punten. Zoals: slechte bobine, Slechte airco. Remmen die vastroesten. 2x per jaar weer gangbaar maken. De carroserie had veel roestplekken. Zelfs waar je het niet verwacht. Deurvangers achter??? Randen bij deuren, Motorkap , Boven op het dak en achterklep, Vooral veel roestblaren. De 1.6 motor kon goed meekomen met het verkeer. Maar was zeker geen sprinter. Met een gemiddelde van 1 liter brandstof op 13,5 kilometer is het niet slecht. (1275 kilo) Voornamelijk gebruikt voor woon werk verkeer. Vaak ook stil gestaan in verband met 2e auto in het gezin. Dat verklaart w.s. ook de problemen met het gangbaar houden van de remmen. De reden dat ie weg moest/mocht is dat er een paar onkosten zaten aan te komen. Te weten: Midden + einddemper. A.P.K. bepaalde rubbers in het onderstel, en nog wat dingen die ik ben vergeten. Op zich geen dure dingen. Maar het optische gedeelte speelde ook een rol. Om de roestplekken (en een deuk in de achterklep) te herstellen moesten er toch wat euro's op tafel komen. Dat was ie niet meer waard.

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.