Opel Mokka-e 11 kW Level 3 (2023)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Mokka-e 11 kW Level 3 |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2023 |
| Jaar van aanschaf | 2024 |
| KM-stand laatst | 590 km |
de eerste maand
- 590 km
Nooit gedacht ooit een Opel te kopen. En nooit gedacht nu al elektrisch te gaan rijden.
Maar.. de nieuwe strakke designtaal van Opel is best OK.
De auto is keurig afgeleverd in Aalsmeer en de eerste kilometers zijn gereden. Het is voor zo'n "compacte" auto best comfortabel en relaxed rijden. Je merkt wel dat er een zwaar accupakket in ligt. Erg stil en de auto ligt goed op de weg. De stoelen zijn prettig en zitten prima. Met 130 PK komt de auto prima mee in het verkeer, maar is niet extreem snel.
Ik houd het verbruik bij en de auto gebruikt ongeveer 0,25 kWh per km. Dat betekend regelmatig opladen en niet zo geschikt voor ritten langer dan 200 KM. (Daar hebben we dan een Alfa Giulia voor).
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Opel Mokka
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Opel Mokka 1.2 Turbo vs. Opel Mokka-e - Vergelijkende Test

DS 3 Crossback E-Tense vs. Opel Mokka-e - Vergelijkende Test

Nieuwe Mercedes-Benz GLB: elektrisch of benzine, vijf- of zevenzitter

Rolls-Royce Spectre ontkomt niet aan verlaging






