AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nissan Qashqai+2 1.6 Connect Edition (2013)
autoreview
5
Signalement
| Uitvoering | Qashqai+2 1.6 Connect Edition |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2013 |
| Jaar van aanschaf | 2014 |
| KM-stand bij aanschaf | 21.000 km |
| KM-stand laatst | 36.000 km |
Nissan Qashqai 2013
- 36.000 km
Vorig jaar auto aangeschaft: 1 jaar oud en 21000 km.
Nu na 1 jaar en 15000 km verder moeten zowel remschijven als remblokken vervangen worden. Prijs 372 Euro.
Vlgs. dealer valt dit niet onder garantie en is niet abnormaal. Dealer wil niet tegemoetkomen.
Rijd inmiddels 50 jaar auto en dit nog nooit meegemaakt.
Voor ons geen NISSAN meer! Geen aanrader!
5,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Nissan Qashqai
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Occasiontest

Op zoek naar 3 zevenzitters: Mazda 5 - Ford Grand C-MAX - Nissan Qashqai+
Eerste rijtest

Test: Nissan Qashqai (2010)

Hoe komt onze occasionduurtest Lexus IS 300h (2019 - 70.000 km) door de technische keuring bij Joep?
Praktijkervaring

Praktijkervaring Renault Scenic E-Tech: Auto van het Jaar-waardig?
Elektrische auto's




