Nissan Primera 2.0 SLX (1998)

Nissan Primera 2.0 SLX (1998)
Nissan Primera 2.0 SLX (1998)Nissan Primera 2.0 SLX (1998)Nissan Primera 2.0 SLX (1998)Nissan Primera 2.0 SLX (1998)Nissan Primera 2.0 SLX (1998)

UitvoeringPrimera 2.0 SLX
Bouwjaar1998

Na een jaartje gereden te hebben in een (voor mij te) kleine mitsu ging er een wereld voor mij open toen ik een testritje had gemaakt met mijn huidige Nissan Primera 2.0i hb uit 1998.

Een heerlijke ruime, overzichtelijke auto die na het overschrijden v/d 3500 toeren werkelijk vooruit ’schiet’ en zonder het in de gaten hebbende, al op de 150 km/h zit.

Mijn ervaringen met deze auto zijn zeer positief, zowel op korte stukken asfalt, alsmede op afstanden van ruim 300 kilometer. De auto doet aan als een dikke limousine en ligt vanzelfsprekend als een (rots)blok op de weg. Het verbruik is dan ook stevig te noemen (gem. 1:10/11).

he-le-maal niets!