Nissan Micra IG-T 90 N-Connecta (2019)

autoreview

Nissan Micra
Nissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan MicraNissan Micra

Signalement

UitvoeringMicra IG-T 90 N-Connecta
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf79.614 km
KM-stand laatst79.846 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

De eerste 200 KM

  • 79.846 km

Eergisteren deze auto opgehaald. De keuze lag tussen een Clio, Fabia of Corsa. Uiteindelijk toch deze gekozen qua kofferbakruimte, veiligheidsopties, en verbruik. Nu de eerste 200 km erop zitten. En uiteraard zijn er een aantal punten die meteen opvallen.
Ten eerste: De turbo komt er in tussen de 2500 en 3000 toeren en normaal zou ik hier ongeveer schakelen. als je dit dan dus doet, krijg je een bijzonder harde klap naar voren. Dit is nog even wennen dus. Ik merk dat later schakelen (lees: later dan de auto aangeeft op het dashboard scherm) een betere optie is als je wat comfortabeler wilt rijden.
Ten tweede: Als je het fijn vindt om je arm ergens neer te leggen tijdens het rijden van lange afstanden, dat gaat niet. Er is geen armsteun en aan de kant van de deur is de 'leuning' te laag.

Gelukkig wegen deze punten prima af tegen de pluspunten.
- Audio systeem is erg goed in deze auto.
- bluetooth verbindt erg snel en speelt Spotify meteen veder af zonder dat je iets hoeft te doen.
- De motor hoor je totaal niet tijdens het rijden.
- Koppeling, stuur, rem etc werkt allemaal soepel.

Al met al (misschien een beetje vroeg om nu al te zeggen, maar toch) erg blij met deze keuze.

Op naar de eerste 1000km

Status auto:
Dagen in bezit - 3
Kilometerstand - 79846
Kilometers gereden - 232
Gemiddeld verbruik - 5.7l per 100km

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.