Nissan Juke DIG-T 114 N-Design (2023)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Juke DIG-T 114 N-Design |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 10 km |
KM-stand laatst | 24.000 km |
Kritisch blijven
- 24.000 km
Na alle jubelverhalen over deze auto moet ik toch een kritische noot kraken. Wegrijden met de auto als hij even heeft stilgestaan is een drama. Of je geeft geen gas en er gebeurt niks, of je geeft een beetje gas en je schiet naar voren. Even soepeltjes wegrijden is er niet bij en nee: het went niet! De stoelen zitten niet fijn. Ik ben groot en zwaar en hierdoor zit je altijd met één bil op de verhoogde rand van de zitting, terwijl je andere bil gewoon de zitting raakt. Dus eigenlijk zit je altijd scheef. De gordel aandoen aan de bijrijderskant is haast onmogelijk. De ontvanger zit zo diep weggestopt dat je er bijna niet bij kan. Ook passagiers op de achterbank ervaren problemen met het omdoen van de gordels. Sinds een paar maanden komen er geluiden uit de achterbak als de weg een beetje oneffen is. Dat is duidelijk torderen van het chassis. De carrosserie is dus niet voldoende stijf. De verkeersborden herkennen valt ook niet mee. Met name de toegestane snelheid klopt vaak niet, waardoor je constant tegen een knipperend symbool zit te kijken op je dashboard. And last and least: als de auto uit de wasstraat komt en je opent het portier, dan stel je vast dat er nog een hele grote rand is die vol hangt met slik en die je vervolgens zelf nog moet verwijderen. Nu geldt dat voor meer auto's natuurlijk, maar zo erg als bij deze heb ik nog niet meegemaakt.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Nissan Juke
