Nissan Juke DIG-T 114 N-Design (2023)

autoreview

Nissan Juke
Nissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan JukeNissan Juke

Signalement

UitvoeringJuke DIG-T 114 N-Design
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst24.000 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Kritisch blijven

  • 24.000 km

Na alle jubelverhalen over deze auto moet ik toch een kritische noot kraken. Wegrijden met de auto als hij even heeft stilgestaan is een drama. Of je geeft geen gas en er gebeurt niks, of je geeft een beetje gas en je schiet naar voren. Even soepeltjes wegrijden is er niet bij en nee: het went niet! De stoelen zitten niet fijn. Ik ben groot en zwaar en hierdoor zit je altijd met één bil op de verhoogde rand van de zitting, terwijl je andere bil gewoon de zitting raakt. Dus eigenlijk zit je altijd scheef. De gordel aandoen aan de bijrijderskant is haast onmogelijk. De ontvanger zit zo diep weggestopt dat je er bijna niet bij kan. Ook passagiers op de achterbank ervaren problemen met het omdoen van de gordels. Sinds een paar maanden komen er geluiden uit de achterbak als de weg een beetje oneffen is. Dat is duidelijk torderen van het chassis. De carrosserie is dus niet voldoende stijf. De verkeersborden herkennen valt ook niet mee. Met name de toegestane snelheid klopt vaak niet, waardoor je constant tegen een knipperend symbool zit te kijken op je dashboard. And last and least: als de auto uit de wasstraat komt en je opent het portier, dan stel je vast dat er nog een hele grote rand is die vol hangt met slik en die je vervolgens zelf nog moet verwijderen. Nu geldt dat voor meer auto's natuurlijk, maar zo erg als bij deze heb ik nog niet meegemaakt.

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Nissan Juke

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.