Mitsubishi Outlander PHEV Intense+ (2013) #2
autoreview

Signalement
Uitvoering | Outlander PHEV Intense+ |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2013 |
Jaar van aanschaf | 2013 |
KM-stand bij aanschaf | 10 km |
KM-stand laatst | 3.000 km |
Outlander PHEV Intense+
- 3.000 km
Wat een fijne auto om te rijden. Je hebt veel trekvermogen bij alle snelheden. De zitpositie is goed in te stellen, en op lange afstanden zitten de stoelen goed. Na jaren Frans te hebben gereden, valt me dit zeker niet tegen.
De afwerking van de auto is goed te noemen. Onhandig vind ik wel de bediening van de boordcomputer. Deze is te bedienen met een knop op het dashboard. Misschien ook een gewenning, maar ik vond een knop op de ruitenwisserhandel wel makkelijker. Het geluid van de audio Rockford Fosgate premium 710 is subliem te noemen. Het enige nadeel is, dat de geheugenstick (16 GB, of de ipod classic van 80 GB, er enorm lang over doen, voordat ze gaan afspelen. Misschien wordt dit nog opgelost met een update.
Over het verbruik wordt veel geschreven. Ik vind het persoonlijk moeilijk aan te geven wat de auto verbruikt. Rijdt je de auto puur op stroom, en blijf je binnen de 50 km, heb ik verbruiken van 0.7 liter per 100 km weten te halen. Ritten van tot 70 km ver, kom ik op een verbruik van 4 liter per 100 km. Bij ritten boven de 70 km, loopt het verbruik bij mij op, tot een maximum van 7.5 liter per 100 km. Dit vind ik zeker niet slecht voor een auto van dit gewicht. Nu maar afwachten wat de auto met een caravan erachter gaat presteren. Maar dat duurt nog een paar maanden.
Tot nu toe dus een zeer prettige auto om te rijden.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.