Signalement
| Uitvoering | Outlander PHEV Executive Edition |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2013 |
| Jaar van aanschaf | 2013 |
| KM-stand laatst | 0 km |
12,5 jaar outlander
Gekocht omdat wij hem als ondernemers vrijwel cadeau kregen. Eerlijk gezegd heb ik meteen mijn vrouw erin gezet en gevraagd of zij dit een prettige auto vond. Het werd dus onze bijgetelde auto. De teller staat inmiddels op 220.000 KM. Mijn vrouw is eraan verknocht en ik vind het geen straf om er in te rijden. Wij rijden hem al een aantal jaren privé. Het is gewoon een praktische en degelijke auto. De reparaties tot nu toe: alleen de voorste remklauwen zijn recent vervangen. de accu en uiteraard een set banden. Bij 8 jaar bleek het accupakket juist in aanmerking te komen voor vervanging. Dat gebeurde dus onder garantie. De auto blinkt uit in betrouwbaarheid. Het verbruik is redelijk maar niet meer dan dat. Op een tocht door Duitsland enige tijd geleden zonder dus bij te laden scoorden wij bijna 1 op 13. Dat is een tempo van ongeveer 125/130. De auto kan harder maar daar lijkt hij niet voor gemaakt. De stoelen vinden wij matig. de navigatie is ronduit slecht. Wij laden zo mogelijk thuis bij en dat betekent dat de korte ritten erg voordelig zijn. De betrouwbaarheid is echt bijzonder. De ruimte is voldoende maar niet meer dan dat. Onze Renault Megane kon grotere pakketten aan dan de outlander. Overigens kocht ik meteen voor mijn collega dezelfde in een andere kleur. Die auto was laatste keer dat ik hem sprak ruim over de 300.000 zonder grote problemen
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.







Lezersreacties (0)
Reageren