Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3

autoreview

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (2013) #3

Signalement

UitvoeringOutlander PHEV Instyle
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2013
KM-stand laatst5.100 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

alpenrit

  • 5.100 km

de phev uitgeprobeerd richtng zwitserland met 4 personen en bagage.
gestart zonder elektra om 23.00 uur km stand 2600.
gemiddeld gecruised waar het kon op 130km/uur, waarbij uiteindelijk gemiddeld 1 op 12 gereden is. Uitstekend zicht naar voor door het grote oppervlak van het raam en de ruitenwissers die een groot bereik hebben. Het licht is heel breed. Besturing heel scherp, leek eerst centraal wat vaag maar went heel snel .
weinig overhellen in bochten waarschijnlijk door het laag liggende gewicht. Goede wegligging mede veroorzaakt door de gemonteerde winterbanden en 4x4 aandrijving. De stoelen voldeden ook achterin goed met voldoende beenruimte.
stem van het navigatiesysteem is verschrikkelijk en zet je snel uit.
ventilatie is goed .
in zwitserland bleek hoeveel koppel elektro-motoren hebben bij het omhoog klimmen. eenmaal op plaats van aankomst rook je wel de warmte van de elektra bij het uitstappen.
in deze omgeving voelde hij zich prima thuis ,door met het opladen bij afdalingen te spelen, waardoor ook het gebruik netjes bleef. Op de terugweg met 140-150 cruisen het verbruik wel iets opgeschroefd naar 1 op 11.
Uitgerust weer thuis aangekomen.
Toch is het de bedoeling dat de auto gebruikt wordt voor korte ritten waarbij met name het elektra de winst is en je ook in de stad schoon kunt rijden. wat we ,door de auto op te laden tijdens het rijden, wel in tunnels en rustgebieden hebben gebruikt.
Onderweg geen problemen gehad maar wel aan te raden de instructie boekjes van tevoren te lezen.
navigatie en telefoon hebben leuke dingen.
na 2400 km zeer tevreden met deze vernieuwende manier van autorijden begrepen dat de energiewinst door de elektra niet meer weg te denken is.
hoe het met onderhoud gaat moeten we nog afwachten.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Mitsubishi Outlander

Mitsubishi
Mitsubishi Outlander PHEV Pure (5D/CVT)
€ 586
 

Lezersreacties (16)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens