Mercedes-Benz E 200 CDI Elegance (2004)

autoreview

Mercedes-Benz E-klasse
Mercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasseMercedes-Benz E-klasse - interieurMercedes-Benz E-klasse - interieurMercedes-Benz E-klasse - interieurMercedes-Benz E-klasse - interieur

Signalement

UitvoeringE 200 CDI Elegance
Versnellingen5, Automaat
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Sinds twee maanden rijdt ik prive een ’taxi’, na jaren BMW 525 en 530 d gereden te hebben. Ze hebben hun lesje wel geleerd in Stuttgart. De lichtste taxi is snel, stil, zeer zuinig en wendbaar geworden.

Afwerking binnenin en ergonomie zijn werkelijk top.

Ruimtegevoel is fenomenaal, verbruik belachelijk laag voor zo"n zware auto.

Eigenlijk zouden de ’goedkopere’ E diesels massaal bereden moeten worden. Dat is goed voor de veiligheid, het millieu en de portemonee van alle mensen die 50.000 euro aan een prive auto uitgeven (dat zijn er immers velen). En als hem ook nog mooi vindt is dat meegenomen, maar niet noodzakelijk. Immers de geboden kwaliteit en waardevastheid en betrouwbaarheid is werkelijk nergens anders te koop voor hetzelfde of meer geld. Gewoon doen, even aan wennen en nooit meer veranderen. Dan komen er veel geweldige, betaalbare,en nog lang levende occasions op de weg. Immers na 200.000 km heb je nog een auto die echt het predikaat zo goed als nieuw verdient, zelfs al is ie 8 of 10 jaar oud.

PROBLEMEN

Klepje van een opbergvak sluit niet optimaal.

9,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.