Mercedes-Benz B 250 e AMG Line (2022)

autoreview

Mercedes-Benz B-klasse
Mercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasseMercedes-Benz B-klasse

Signalement

UitvoeringB 250 e AMG Line
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2022
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf6.000 km
KM-stand laatst28.000 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

fijnste auto ooit

  • 28.000 km

Sinds bijna 2 jaar rijd ik de b250e in de amg uitvoering.
Door dat ik niet al te grote ritten dagelijks rijd kan ik met de auto voor ongeveer 90 procent op stroom rijden. Door de zonnepanelen op het dak van mijn huis kost me dat nagenoeg niets en dat is een fijne gedachte. Een keer in de drie maanden ga ik E10 tanken en dan gaat er ongeveer 10 tot 20 liter in de tank. Qua rijden heb ik nog nooit zo'n fijne rustige auto gehad. De automaat werkt perfect alsmede al de vele andere zaken waarover de auto beschikt, zoals de fijne stoelen met verwarming.
Enkele keren per jaar ga ik naar het buitenland met de auto en ook dan tijdens het rijden op benzine is de auto erg stil en ook van de overgang van elektrisch naar benzine merk je nagenoeg niets. Het enige dat je merkt is dat de toerenteller er bij komt in het dashboard. Het navigatiesysteem is bij de auto van het bouwjaar 2022 wel wat verouderd en geeft hij de nieuwste wegen niet goed weer. Als je echter gewoon door rijdt dan pakt hij de weg wel weer snel op in het scherm. Het digitale dashboard en de binnenverlichting is werkelijk prachtig en vooral savond super mooi. Een ieder die met mij mee rijdt vindt het prachtig vooral omdat ik het ingesteld heb op de wisselende kleuren. Wat ik wel heb gemerkt is dat de bandenslijtage van de auto wat meer is dan van een benzineauto. Dit wordt veroorzaakt door de acceleratie van de elektrische aandrijving. Dit is gewoon logisch, maar 35.000 met nieuwe banden doen is redelijk. Ik hoop nog een jaartje of 10 met deze auto vooruit te kunnen want een fijnere auto is er voor mij niet op dit moment.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Mercedes-Benz B-klasse

Gerelateerde forum topics

Praat verder op het forum