Mazda CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease+ (2014)
autoreview

Signalement
Uitvoering | CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease+ |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2014 |
Jaar van aanschaf | 2014 |
KM-stand bij aanschaf | 8 km |
KM-stand laatst | 40.000 km |
upgrade
- 40.000 km
Auto verlaagd met Eibach Pro Kit, vond de grote openingen boven de wielkasten een doorn in het oog (visueel) Comfort over de (bijna) hele linie hetzelfde gebleven, voor achterpassagiers iets minder comfort, vooral op dwarsrichels, maar dat was met de normale stage ook al zo, wagen stuurt als een mes, zo scherp vooral in bochten..Eibach heeft deze veren ontwikkeld met behoud van comfort en sportiviteit..........een goed product ! Zit trouwens in het accessoire-pakket van Mazda ! Wielen : TSW Sochi 8.5 x 20 ET 40
Inmiddels al 40.000 km gelopen met de CX-5, nog steeds geen ernstige bijzonderheden tot nu toe of het moet een bepaald knikken zijn in het vooronder bij een bepaalde stuuruitslag, kan te maken hebben met een domlager van de schokbreker, hier wordt binnenkort door de dealer naar gekeken. Wagen loopt nog steeds gemiddeld 6.8 op 100 km, wat erg netjes is bij een wagen van dit formaat. Klein puntje (wordt ook nog naar gekeken) de bestuurdersstoel....deze blijft niet correct op de ingestelde hoogte staan, moet af en toe bijpompen (handmatig) Verder zijn er door vandalen al drie keer aanslagen met sleutelbossen gepleegd (krassen van hier tot Tokyo) Alles netjes door de verzekeraar opnieuw laten spuiten. Ga nu 360 graden camera plaatsen om de daders te kunnen betrappen............Nog steeds is het een geweldige auto die ons veel plezier brengt , of het nou een rit naar het buitenland is of een rit naar de plaatselijke sporthal...........
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.