AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Lancia Ypsilon 1.2 Turbo 100pk Hybrid LX (2025)
autoreview
4
Signalement
Uitvoering | Ypsilon 1.2 Turbo 100pk Hybrid LX |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2025 |
Jaar van aanschaf | 2025 |
KM-stand bij aanschaf | 11 km |
KM-stand laatst | 11 km |
Met emotie een nieuwe groene Ypsilon
- 11 km
Vandaag mijn nieuwe groene Ypsilon 1.2 hybrid opgehaald.
Het is de vervanger van een Ypsilon van 2012, die ik in 2017 gebruikt kocht.
Deze keuze was niet rationeel, maar mijn vader kocht als laatste auto een groene Ypsilon in 1997 en die is nu in mijn bezit voor evenementen etc., en van de nieuwe hoop ik nog 10 jaar te genieten als dagelijks vervoer naast de hobby auto’s.
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Lancia Ypsilon
Had je deze auto's al gezien?

Lancia Ypsilon EV Edizione Cassina Limitata 51 kWh 156 pk | Navigatie | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren Voor en Achter | Velours Bekleding | Voorstoelen Verwarmd | LED Koplampen | Dodehoek Detectie | 17" Lichtmetalen Velgen | Apple Carplay/Android Auto |
- 2024
- 5.569 km
€ 27.425

Lancia Ypsilon LX - Electric Automaat
- 2025
- 10 km
€ 35.900

Lancia Ypsilon LX - Electric Automaat
- 2025
- 10 km
€ 33.950
Lees ook
Vergelijkende test
Dit zijn broeders van andere moeders – Peugeot 208 vs. Lancia Ypsilon
Autotest
Wat kost 130 km/h rijden met een EV en levert het nog wat op?
Duurtest
Zo zuinig rijden we met de mild hybride Lancia Ypsilon
Nieuws
Sportieve Lancia Ypsilon HF wordt een slag sterker dan verwacht
Nieuws