Kia Niro EV 64.8kWh ExecutiveLine (2024)

autoreview

Kia Niro
Kia NiroKia NiroKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia NiroKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EV

Signalement

UitvoeringNiro EV 64.8kWh ExecutiveLine
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst10 km
Lezerswaardering: 17%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Kia Niro voor werk

  • 10 km

Voor mijn werk als dienst voertuig rijd ik een Kia niro ev uit 2024 bom vol opties waar onder, stuurverwarming, stoel verwarming en verkoeling, holo display etc,

+ punten
. Auto rijd als een blok op de weg
. voelt stevig aan
. leuk vermogen

- punten
. zit positie is bagger ik ben 1.86 cm lang, de positie van de pedalen zijn voor mij te hoog het stuur te ver weg waardoor ik simpelweg niet lekker kan zitten,
. de airco doet wat die zelf wil, ik stel deze in op 17 graden of hoger om vervolgens weer 20x de airco handmatig aan te moeten zetten gezien deze zelf continue uitgaat,
. veiligheid voor alles bij de kia voor alles buiten de auto ja! achteruitrijdend een wiplash oplopen en een spontane hardaanval door dat de auto zelf ingrijpt bij geen gevaar door de auto pots volledig de remmen intrapt is echt een verschrikkelijk gevoel, dit zou uitgeschakeld kunnen worden maar dit moet elkekeer voor het wegrijden. soms ziet de auto risicos die er niet zijn en blokeerd de gebruiker door geen gas meer te kunnen geven. het botsings signaal gaat voordurend aan in drukkere straten en leid de bestuurder erg af door alle signalen die de auto geeft.
- confort is slecht door de zitpositie, auto is erg stil en ik voel me snel moe, door de ev aandrijving word ik snel duizelig

een dag lang continue rijden door utrecht gemiddels 120 t/m 180 km door utrecht stad, red de auto makkelijk met gemiddeld nog 200+ aan bereik

Uiterlijk is mooi innerlijk minder mooi

De niro ev is in mijn ogen een slecht rijdend object geen auto! helaas is mijn conclusie dat deze ev geen auto is gezien het rijdend object zelf te veel ingrijpt

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Kia Niro

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.