Kia Niro EV 64.8kWh Edition Advanced (2024) #5

autoreview

Kia Niro
Kia NiroKia NiroKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia NiroKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EVKia Niro EV

Signalement

UitvoeringNiro EV 64.8kWh Edition Advanced
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand laatst0 km
Lezerswaardering: 28%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Niet bij koud weer.

Ik ben nu na twee hybrides toe aan mijn derde Niro en ben na het ontvangen van een aanbieding overgestapt op een EV, deze EV heb ik nu bijna tien maanden in mijn bezit, moet zeggen het rijden is en blijft top, v.w.b het verbruik, bij KIA geven ze een actieradius op van 460 km , dit klopt wel bij warm weer, zodra de temperaturen onder de 10 graden komt, begint ook gelijk de ergernis, ik snap dat een batterij energie verliest bij koud weer, maar het laden tijdens koud weer duurt langer dan bij warm weer, na het laden geeft de app bv 440 km aan, bij het loskoppelen is het nog maar 360 km, tijdens het rijden verlies je veel energie met alleen de kachel op 1 , dit verlies is wel ruim 30%, en als je dan op de snelweg zit met dit verlies kan je voor een onaangename verrassing te komen staan en dat is niet prettig geloof me.
Al met al met deze ergernissen en de lange tijd dat je je auto moet missen omdat er geladen moet worden, voor mij geen EV meer maar terug naar de hydride.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Kia Niro

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.