Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4

Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine (2019) #4

UitvoeringNiro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine
Versnellingen6, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2019

Geweldige auto

De Kia Niro Hybrid werd mij door de dealer aangeboden als vervanging voor mijn handgeschakelde Kia Sportage omdat ik op zoek ging naar een automaat. De dealer stelde mij direct deze Niro voor omdat deze, buiten een automaat, ook een uitgebreid pakket "speelgoed" aan boord had. Tot op heden heb ik probleemloos gereden maar door de coronatijd in 2 jaar slechts 29000 km. Normaal gesproken rij ik ongeveer 25000 km p/j.
Ik was gewend aan de kofferbak ruimte van de Sportage en deze is iets minder zodat ik minder bagage kwijt kan.
De Niro Hybrid bevalt rijd heerlijk en zeker probleemloos. Alle speeltjes functioneren prima en zijn zeker een aanvulling op de veiligheid.
De Niro Hybrid is voor mij een betrouwbare en prima auto.

PRIVATE LEASE Kia Niro

Kia Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline (5D/6A)

Kia
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline (5D/6A)

Leaseplan
Kia e-Niro 64.8kWh DynamicLine (5D/CVT)