AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine (2022) #2
autoreview
5
Signalement
Uitvoering | Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand laatst | 10.080 km |
Tevreden
- 10.080 km
Na bijna 20 jaar Mitsubishi gereden( laatste 12 jr ASX). Heel tevreden, maar doordat nieuwe ASX een frame van Renault kreeg, zijn wij gaan kijken voor een andere auto. Wel met veel pijn hebben wij dit gedaan.
Zo zijn wij overgestapt voor de KIA NIRO. Tot nu toe heel erg tevreden. Het is wel wennen vanwege automaat, maar wil nu niet anders. Hebben de auto nu 5 mnd en hebben al 10000km gereden. Zijn in het najaar en nu in Spanje.
4,5
- Betrouwbaarheid4
- Prestaties4
- Comfort5
- Kosten5
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Kia Niro

Arval
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline (5D/6A)
€ 490

Kia
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline (5D/6A)
€ 509

DirectLease
Kia Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline (5D/6A)
€ 518

Leaseplan
Kia Niro EV 64.8kWh DynamicLine (5D/CVT)
€ 714