AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai Ioniq 5 77.4kWh Style (2022)
autoreview
3
Signalement
| Uitvoering | Ioniq 5 77.4kWh Style |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2022 |
| Jaar van aanschaf | 2022 |
| KM-stand bij aanschaf | 12.000 km |
| KM-stand laatst | 13.000 km |
Onbetrouwbare actieradius
- 13.000 km
De auto rijdt comfortabel maar verbruikt behoorlijk veel kWh.
De stoelverwarming staat uit, alleen de kachel staat aan en ik laat de auto altijd zoveel mogelijk uitrollen. De maximum snelheid die ik rijd zal de 100 niet overschrijden. De auto heeft 77.4 kWh aan boord waar ik ca. 300 km mee kan rijden, dus 4,4 km per kWh.
Hyundai zegt dat 450 km haalbaar moet zijn maar dat heb ik ondanks diverse protesten bij Hyundai en dealer nooit kunnen halen. Jammer dat ik daarom straks afscheid ga nemen van deze mooie auto.
7,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Ioniq 5
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Hyundai Ioniq 5 Connect 58 kWh | Wegklapbare trekhaak | Elektrisch verstelbare luxe bekleding | Achterklep elektrisch | Adaptieve cruisecontrol | Multimedia & navigatiesysteem |
- 2021
- 58.165 km
€ 24.840

Hyundai Ioniq 5 Lounge AWD 73kWh | Apple Carplay/Android Auto|telefoonintegratie premium | Head-up display | Keyless entry
- 2022
- 31.509 km
€ 35.900

Hyundai Ioniq 5 Lounge 73kWh / Dealer Onderhouden / Elektrische Stoelen met geheugen / Head Up Display / Elektrische Achterklep / 360º Camera / Bose Audio /
- 2021
- 102.059 km
€ 28.995
Lees ook
Vraag en Antwoord

'Moet ik koelvloeistof van mijn Hyundai Ioniq 5 bij 60.000 km vervangen, ik laad nooit snel?'
Nieuws

'Te vroeg om na verhoging MRB al conclusies te trekken over tweedehands EV-markt'
Reportage

Abarth 500e, Mini Cooper SE, Hyundai Ioniq 5N: met welke EV de meeste lol?

Test: Hyundai Ioniq 5 N - Het bewijs dat elektrisch ook leuk kan zijn!
Autotest

