Hyundai Ioniq 5 77.4kWh Connect (2023) #3
autoreview

Signalement
| Uitvoering | Ioniq 5 77.4kWh Connect |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2023 |
| Jaar van aanschaf | 2023 |
| KM-stand laatst | 39.128 km |
Na 21 maanden
- 34.000 km
Alweer 21 maanden elektrisch rijden. Leuk, lekker en voordelig. Kan in 95% van de keren dat ik moet laden in mijn eigen garage de stekker er in doen. Voldoende zonnepanelen op het dak doen de rest. Ook met een caravan achter de auto is een prettige ervaring.
ICCU geeft de geest en een heel beroerde service
- 39.128 km
Op 24 april valt de auto in storing. Wegenwacht kan niets uitrichten en dus afgesleept. Na diverse mailtjes en telefoontjes naar de dealer uiteindelijk te horen gekregen dat de ICCU de geest heeft gegeven. Wanneer de auto weer kan rijden is tot op heden (6 mei) niet duidelijk. Gevolg: geen auto, want Hyundai levert 4 dagen vervangend vervoer en daarna wordt het lopen, fietsen of het OV, maar dan wel rekening man. Voor een auto van net iets meer dan 2 jaar oud had ik vanuit Hyundai meet verwacht. Communicatie is zeer bedroevend en mijn tevredenheid over het merk en dealer is aanzienlijk gedaald.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Ioniq 5
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Hyundai Ioniq 5 Style 58 kWh | SOH 100% | Trekhaak | Camera | Navigatie | Adaptieve Cruise Control | Climate Control |
- 2022
- 76.187 km

Hyundai Ioniq 5 CONNECT+ 73KWH | CAMERA | WARMTEPOMP | CARPLAY | ACC | LED
- 2022
- 28.389 km

Hyundai Ioniq 5 Lounge AWD 73kWh | Lederen bekleding | Adaptieve cruise control | Stoelverwarming
- 2022
- 53.369 km
Lees ook

'Moet ik koelvloeistof van mijn Hyundai Ioniq 5 bij 60.000 km vervangen, ik laad nooit snel?'

'Te vroeg om na verhoging MRB al conclusies te trekken over tweedehands EV-markt'

Abarth 500e, Mini Cooper SE, Hyundai Ioniq 5N: met welke EV de meeste lol?

Test: Hyundai Ioniq 5 N - Het bewijs dat elektrisch ook leuk kan zijn!


