Hyundai Ioniq 5 73kWh Connect+ (2021) #5
autoreview

Signalement
| Uitvoering | Ioniq 5 73kWh Connect+ |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2021 |
| Jaar van aanschaf | 2021 |
| KM-stand bij aanschaf | 110.000 km |
| KM-stand laatst | 110.000 km |
Met recht een lounge
- 110.000 km
Ik heb de Ioniq 5 nu 2 jaar en rij ruim 1000 km per week. Ik laad op via mijn zakelijke laadpaal elke dag als ik naar mijn werk ga.
Een heen en terugreis naar mijn werk is 230 km dus prima om met een gemiddelde actieradius van 360 km heenweg overdag met max 119 km p/u en in de avond terug met max 140 km per uur.
Het grootste voordeel van deze auto is rust achter het stuur heerlijk loungen naar mijn werk.
De rij-hulpsystemen gebruik ik optimaal zeker 90% van de tijd. Alleen het wisselen van baan zet ik uit dit werk helaas niet goed. Maar voor de rest is het een stille auto, zeer betrouwbaar tot nu toe. Ik rij op all season banden en nog steeds de eerste set, dus slijtage van de banden valt erg mee.
Bediening van alle functies in de auto werkt perfect gezien al de fysieke knoppen. De Bose geluidsysteem is subliem met een uitstekende geluidskwaliteit.
Kortom zeer tevreden.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Ioniq 5
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Hyundai Ioniq 5 Style 58 kWh | SOH 100% | Trekhaak | Camera | Navigatie | Adaptieve Cruise Control | Climate Control |
- 2022
- 76.187 km

Hyundai Ioniq 5 CONNECT+ 73KWH | CAMERA | WARMTEPOMP | CARPLAY | ACC | LED
- 2022
- 28.389 km

Hyundai Ioniq 5 Lounge AWD 73kWh | Lederen bekleding | Adaptieve cruise control | Stoelverwarming
- 2022
- 53.369 km
Lees ook

'Moet ik koelvloeistof van mijn Hyundai Ioniq 5 bij 60.000 km vervangen, ik laad nooit snel?'

'Te vroeg om na verhoging MRB al conclusies te trekken over tweedehands EV-markt'

Abarth 500e, Mini Cooper SE, Hyundai Ioniq 5N: met welke EV de meeste lol?

Test: Hyundai Ioniq 5 N - Het bewijs dat elektrisch ook leuk kan zijn!


