Hyundai Inster 49kWh Pulse (2025)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Inster 49kWh Pulse |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2025 |
| Jaar van aanschaf | 2025 |
| KM-stand bij aanschaf | 10 km |
| KM-stand laatst | 5.600 km |
Fijne auto
- 1.100 km
Wegligging en stuurgedrag uitstekend vgl met de vorige auto yaris 2017.
Energieverbruik ca 15 kwh/100 km.
Op de motor remmen gaat geweldig,gebruik de voetrem nauwelijks. Je kan one-pedal rijden.
Geweldige beenruimte voor- èn achterin..
Irritante piepjes kunnen deels uitgezet worden.
Navigatie is wennen,minder prettig dan vd yaris
Kon éénmaal de laadkabel niet loskrijgen,met het handeltje onder de motorkap lukte het wel.
Update
- 5.600 km
Energieverbruik ca 13 kWh/100 km.
Piepje blijven zeer irritant,met beide handen ah stuur krijg ik toch een waarschuwing.
Soms wel 15 keiharde piepjes: neem een pauze.
Voor de navigatie verbind ik mijn iPhone mh het scherm,werkt prima. Fijne auto!
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Hyundai Inster
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Update Hyundai Inster: zo zuinig is hij nu het kouder wordt

Triotest kleine betaalbare EV's: Fiat Grande Panda, Hyundai Inster, Leapmotor T.03

Dubbeltest: Dongfeng Box vs. Hyundai Inster – Kleine prijsvechters met grote ambities

Test: Hyundai Inster - Hyundai op z'n smalst






