Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Hyundai
  • i30

Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)

autoreview

11
Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)
Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoeringi30 2.0 T-GDI N1 Performance
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf23.000 km
KM-stand laatst40.500 km
Lezerswaardering: 81%Keuze van de redactie
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Waarom ik een snelle Hyundai heb gekocht

  • 24.000 km
  • 7 juni 2021

Liefhebbers van sportieve auto’s kennen ongetwijfeld mijn eerdere reviews over de Renault Mégane RS (2011) en Subaru Impreza WRX (2007). De diefstal van de Renault eind vorig jaar vond ik heel vervelend (tja, wie niet) maar de afwikkeling hiervan door de verzekeraar vond ik voor verbetering vatbaar. Het hele verhaal kun je daar lezen.

Maar goed, tijd om te zoeken naar een vervanger voor de Renault. Eerst overwoog ik een heel ander type auto: bijvoorbeeld een achterwiel aangedreven coupé (bijv. een Nissan 350Z of 370Z, BMW Z4) of een cabrio (Mazda MX5 of diens kloon Fiat 124 Spider). Uiteindelijk toch maar besloten dat er een andere hot hatch moest komen omdat ik dit type auto’s erg waardeer vanwege de multifunctionaliteit. Je kunt er hard mee gaan, je kunt minstens 4 mensen meenemen en kleine verhuizingen zijn geen probleem.

Maar welke hot hatch moest het dan worden? Er zijn er veel: uiteraard de usual suspects zoals de Golf GTI, Seat Leon Cupra, Ford Focus ST maar ook de Mercedes A35/A45, BMW 140 i(X), Alfa Romeo Giulia (280 pk, geen hot hatch weliswaar). En uiteraard ook de nieuwe Renault Mégane RS 280/300 Trophy en de Honda Civic Type R (FK8).

De Honda was mijn favoriet. Had er al zoveel over gelezen en gehoord. Daar komt bij dat een vriend met wie ik regelmatig toertochten rijd, een hele fraaie rode Honda CTR had waar hij helemaal lyrisch over was. Heb er uiteraard ook een proefrit mee gemaakt. Met het model uit 2018 met 320 PK heb ik een uitgebreide proefrit mogen maken. Vond het een geweldige wagen die heel goed stuurde, maar vond het ook een hele grote en wat onoverzichtelijke wagen. Met het woeste, bijna buitenaardse uiterlijk had ik evenwel geen enkel probleem.

Maar er waren issues. Zo kreeg ik mijn stoel niet goed naar beneden waardoor ik te veel tegen de dakhemel aan keek en bij het afslaan steeds mijn hoofd een stukje moest zakken om toch maar iets door de voorruit te kunnen zien. Bovendien vond ik het uitlaatgeluid niet zo heel bijzonder. Oké, daar valt later wel iets aan te doen, maar ik besloot verder te kijken.

Ik heb uitgebreid gereden met de Mégane RS Trophy-R, een kneiterdure maar straatlegaal circuitbeest van bijna 77K. De wegligging was geweldig, plakte echt aan het asfalt, goede stoelen (maar achterin geen bank terwijl de achterdeuren daar wel open konden) maar ook hier geen inspirerend uitlaatgeluid uit de 1.8 turbomotor van 300 pk. Heb daarna gekeken naar knaloranje versies van de ‘gewone’ Mégane RS 280, maar die hadden geen sperdifferentieel wat ik wel belangrijk vond. De Golf GTI TCR had wel zo’n sper, met eveneens veel belovende specs, maar vond de GTI toch wat gewoontjes omdat je die toch vaak ziet hoewel de TCR veel beter stuurt dan de standaard GTI. Tevens was ik bevreesd voor dieven die Golfjes stelen. De Ford Focus ST met de 2.3 liter 280 pk vond ik een interessante wagen die goed is besproken in tal van testen. Maar op de een of andere manier trok de Focus me niet.

Naar de ‘kleine’ Mercedes AMG modellen A35 en A/GLA45 keek ik ook, de supersterke tweeliter motor van de 45 versies sprak me zeker aan, maar ik hoefde niet per se een AWD omdat immers mijn Subaru WRX dat ook had. De BMW 140 spookte lang door mijn hoofd, leek mij de ideale auto om in het RWD-segment te stappen in combinatie met een heerlijke romige zescilindermotor van 340 pk, vlotte automaat en een compacte carrosserie. Toch schrok ik terug voor de te verwachten huizenhoge onderhoudskosten van BMW in het algemeen.

Een snelle elektrobak dan? Heb zeker gekeken naar een Tesla 3 Performance. Met enige aanpassingen aan de remmen en onderstel kan de 3 een aardig rondje Nürburgring rijden. Maar vind dat ik er nog niet aan toe ben om in een stroomdoos door het leven te slaan.
Tja, wat moest het worden? Toen kreeg ik een berichtje van een gezamenlijke kennis die in Duitsland woonde en al reed in een Hyundai i30N. Ik moest er maar eens mee gaan rijden. Ik met een Hyundai rijden? Een i30? Dat zijn toch supersaaie maar zeer degelijke auto’s voor mensen die alleen van A naar B wilden? Waar geen enkele lol mee te beleven viel?

Fout, fout en nog eens fout! De i30N is een ware sensatie, zo bleek. Heb sindsdien alles overgelezen en bekeken wat er maar over deze auto voorhanden was. Een merk dat ik een paar maanden nog nooit had overwogen, was in staat om ongelooflijk leuk sturende auto’s te maken.

Het is geen nieuwe geworden want Hyundai Nederland heeft de i30N inmiddels uit de prijslijsten afgevoerd. Je zag het al in de nieuwprijs die door de oplopende bpm-boetes vanaf zo’n 44K nieuwprijs in 2018 rap opliep naar boven de 50K. Tja, en dan heeft de Hyundai een beetje pech dat het nog geen echte historie heeft opgebouwd met snelle hot hatchs.

Uiteindelijk vond ik dit exemplaar – officieel de i30N Performance van 275 pk - van 2,5 jaar oud, niet in de bekende baby blue kleur die ik aanvankelijk wel het mooiste vond, maar deze in ‘Pepper Grey’ kleur. Dat ziet er op de foto wat saai uit maar als je ervoor staat is het echt wel een zeer indrukwekkende auto. Zeker door de prachtige 19-inchers met Pirelli P Zero banden, de rode biesjes onder de bumper voor en achter en de knalrode remklauwen met het N-logo. Er staat een strakke, zakelijk uitziende wagen waar je overal kunt komen voorrijden.

Op dit moment heb ik zo’n 1000 km meegereden, nog iets te kort om er uitgebreid over te vertellen, dat komt binnenkort. Wel kan ik nu zeggen dat deze wagen een sensatie is door de geweldige wegligging, het kartachtige stuurgedrag, het instelbare uitlaatgeluid bij de verschillende rijmodi en de zeer brede powerband.

Wat een heerlijk ding

  • 29.500 km
  • 25 augustus 2021

Ruim drie maanden en zo'n 6000 km verder na de aanschaf kan ik met recht zeggen: wat een fantastische auto is dit. Het blijft een genoegen om er in weg te rijden. Als je de deur opendoet en de stoel gaat voor het gemak al elektrisch naar achteren, dan weet je al dat je je welkom gaat voelen in deze snelle Hyundai. Dan plaatsnemen en de stoel neemt automatische zijn voorkeurspositie aan (kan voor twee mensen instellen). Vervolgens startknop indrukken, standaard is de rijmodus Normaal, maar ik zet het gauw - wanneer in mijn wijk uitrijdt - op 'Sport' zodat de uitlaat wat donkerder klinkt en het onderstel wat harder.

Heb inmiddels met mijn autoclubje (waar we elk jaar met verschillende auto's gaan rijden door Frankrijk) al de sportieve kanten op de kleine weggetjes kunnen ontdekken van deze i30N. Zaak is wel om de rijmodus niet op N-stand te zetten, maar op N-custom waarbij ik alle instellingen op maximaal sportief zet (stuur, uitlaatgeluid, sperdifferentieel, revmatching) behalve de adaptieve vering, die zet ik op Normal. Dat lees ik ook op forums over deze Hyundai N dat de N-stand veel te hard is en eigenlijk alleen geschikt voor circuits met vlak asfalt. De bochtsnelheid is dan hoog genoeg om veilig te nemen, hoewel één keer in een lange bochtige snelweguitrit de snelheid zo hoog was dat ik even twijfelde of de Hyundai in het spoor bleef. Maar dit ging gelukkig goed.

Eén van de mooiste features, ik heb het al gezegd, blijft de sound van de uitlaat. In de meest sportieve stand is het zeker één van de best klinkende viercilinders op de markt. En dat bij Hyundai, een merk waar ik het niet van verwachtte. Het sturen door de bochten is een waar genot, je merkt dat het sperdifferentieel zijn werk prima doet. Altijd grip en geen spinnende voorwielen als het even los ging. De acceleratie is het fijnst als er al snelheid is, bijvoorbeeld vanaf 80 doortrekken naar 140, gas los en dan hoor je de harde pop and bangs uit de uitlaat: geweldig! Zelfs op een saaie snelweg is het leuk spelen hiermee. De aanwezige launch control (met timer op dashboard) heb ik nog niet gebruikt, vind ik ook wat zonde om de tandwielen in de bak zo'n opdonder te geven.

Onderweg krijgt deze Hyundai heel veel belangstelling. Veel duimpjes. Laatst bij inparkeren vroeg een groepje kinderen of ik even paar keer gas wilde geven voor het stoere geluid. In Duitsland kwam ik meerdere i30N tegen en de bestuurders zwaaien dan ook. In Nederland ben ik nog geen tweede tegengekomen. Is dus behoorlijk zeldzaam.

Wat het verbruik betreft ben ik toch aangenaam verrast: de i30N is iets zuiniger dan de Mégane RS uit 2011 die ik hiervoor had. Globaal haal ik tussen de 8,2 (heel hard boenderen) en 12,5 km per liter (altijd euro 98. Op forums lees je hier en daar dat de i30N een echte zuiplap is, maar dat vind ik echt meevallen. Omdat de tank klein is (50 liter) lijkt de benzinemeter sneller naar de nul te gaan. Zeker ook zuiniger dan mijn 300 pk Subaru Impreza WRX uit 2007 die ik er nog bij heb.

Afgelopen week heb ik twee nieuwe Pirelli P-Zero banden besteld voor de voorwielen. Niet bestellen bij de Hyundai dealer, die vragen echt de hoofdprijs, maar bij een bandenboer op internet. Twee bandjes voor €250 en is door mijn garage erop gezet. Ben benieuwd hoe lang ze meegaan. De vorige banden stamden uit 2018, wellicht zaten ze al vanaf nieuw al op.

Over een maandje ga ik hiermee met de autoclub de Pyreneeën in en gaan we daar de vele haarspeldbochten bedwingen.

Tijd voor krachtkuurtje

  • 40.500 km
  • 14 juni 2022

Wat is het toch heerlijk rijden met deze Hyundai i30N. Al ruim 18.000 km gereden in één jaar met veel sportieve ritten in het buitenland. Vooral in de bergen komt het fijne stuurkarakter tot uiting. Je blijft maar sturen, van de ene haarspeldbocht na de andere en je hoopt steeds dat er maar geen einde aan komt. De Pirelli's doen het prima op droog, maar op nat zijn ze wel tricky. Hoor van andere i30N rijders dat Michelin Pilot Sports betere banden hiervoor zijn. Wellicht voor later.

Na een tijdje begin het tuningvirus op te spelen. Wat kan ik doen om de auto nog lekkerder te maken? Lichter maken is niet zo gemakkelijk, hoewel er goede resultaten zijn met andere, lichtere velgen dan de huidige. Maar deze vind ik een heel mooi wieldesign. Krachtiger maken is de eerste stap. Niet zozeer eindeloos veel pk's erbij, maar liever veel en meer koppel bij lagere toerentallen. Fijne driveability dus. In eerste instantie dacht ik aan chippen wat je vaak ziet op internet. Voor een paar honderd euro kan je het vermogen al naar 300 pk en 450 Nm omhoog schroeven. Althans dat wordt beloofd. Vooral Racechip maakt veel reclame ermee (ook op YouTube). Maar ik wilde het serieuzer (en dus veel duurder) aanpakken. Op N-forums op Facebook wees iemand mij op Apec in het Belgische Deinze, vlak onder Gent. Een kleine tuner maar wel één die veel ervaring heeft met het oppeppen van N-modellen van Hyundai. Afspraak mee gemaakt. Klinkt goed, ze hebben inmiddels zo'n 50 van die Hyundai i30N modellen aangepakt.

Wat is er gedaan? De bestaande ECU is opnieuw geprogrammeerd, compleet met straatlegale andere downpipe en als extra een nieuwe, betere intercooler van Wagner. En wat is het resultaat? Zie de uitdraai van de vermogensgrafiek. Ruim 310 pk en 480 Nm koppel! In eerste instantie merk je er niet zoveel van, totdat je merkt hoe ontzettend soepel de auto nu rijdt met razendsnelle tussenacceleraties. Het uitlaatgeluid in de N sport en custom stand is veel dieper met een groot gerommel en luide grasp.
Het is nu nog te vroeg om iets concreets over te zeggen, daarvoor moet ik wat meer rijervaring hebben met de nieuwe setup.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    4
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Hyundai i30? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Hyundai i30
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Hyundai i30

INFO
ANWB
ANWB
Hyundai i30 1.0 T-GDI 48V i-Motion (5D/6H)
€ 429
Bekijk nu ⟩
Hyundai
Hyundai
Hyundai i30 1.0 T-GDI 48V i-Motion (5D/6H)
€ 377
 
Hyundai i30 in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort 140pk Navi Camera PDC V/A

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort 140pk Navi Camera PDC V/A

    • 2020
    • 36.383 km

    € 23.500

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Premium | Full Led | Ful Map Navi | Cruise Control | Dual zone Climate Control | Camera | Rijklaar met 36 mnd Garantie! |

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Premium | Full Led | Ful Map Navi | Cruise Control | Dual zone Climate Control | Camera | Rijklaar met 36 mnd Garantie! |

    • 2017
    • 57.468 km

    € 18.450

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Premium Automaat Navigatie Camera Trekhaak Org. NL

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Premium Automaat Navigatie Camera Trekhaak Org. NL

    • 2018
    • 140.987 km

    € 17.945

Meer Hyundai i30 occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Officieel: Hyundai i30 | prijzen v.a € 20.495 | Wagon pag. 2

    147
    • 2 januari 2021

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Hyundai i30 specificaties
  • Hyundai i30 occasions
  • Hyundai i30 video's
Advies en informatie
  • Hyundai i30 tests
  • Hyundai i30 gebruikersreviews
  • Hyundai i30 index
PREMIUM
Hyundai i30 - Kia Ceed - Renault Mégane

Hyundai i30 - Kia Ceed - Renault Mégane

Kia heeft inmiddels bewezen dat het auto's kan maken die leidend zijn in hun segment, kijk...

Lees meer
 

Hyundai i30 reviews

  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 1.0 T-GDI First Edition (2017)

    Hyundai i30 1.0 T-GDI First Edition (2017)

    2
    • 23 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)

    Hyundai i30 2.0 T-GDI N1 Performance (2018)

    11
    • 7 juni 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    Hyundai i30 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    1
    • 29 juni 2020
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI 48V N Line (2021)

    Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI 48V N Line...

    • 1 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 1.6 GDI Business Edition (2012)

    Hyundai i30 1.6 GDI Business Edition (2012)

    2
    • 5 september 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    4
    • 7 april 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 (2013)

    Hyundai i30 (2013)

    6
    • 27 januari 2021
meer reviews
Ford Focus ST - Hyundai i30 N - Dubbeltest

Ford Focus ST - Hyundai i30 N - Dubbeltest

Zeus, Jupiter, Thor, Indra. De god van het onweer kent vele namen. Anno 2019 komen er twee...

Lees meer

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI 48V N Line (2021)

    Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI 48V N Line...

    • 1 juni 2022
  • Nieuws
    Hyundai i30 - Back to Basics

    Hyundai i30 - Back to Basics

    38
    • 28 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 1.0 T-GDI First Edition (2017)

    Hyundai i30 1.0 T-GDI First Edition (2017)

    2
    • 23 oktober 2021
  • Koopwijzer
    Op zoek naar een compacte middenklasser voor 6.000 euro

    Op zoek naar een compacte middenklasser...

    52
    • 16 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 1.6 GDI Business Edition (2012)

    Hyundai i30 1.6 GDI Business Edition (2012)

    2
    • 5 september 2021
  • Hyundai i30 Wagon vs. Volkswagen Golf Variant - Dubbeltest

    Hyundai i30 Wagon vs. Volkswagen Golf Variant...

    • 11 juni 2021
  • Gebruikersreview
    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    Hyundai i30 Wagon 1.4 T-GDI Comfort (2019)

    4
    • 7 april 2021
Merk
Merk
  • Gebruikersreview
    Hyundai Sonata 2.4i StyleVersion (2007)

    Hyundai Sonata 2.4i StyleVersion (2007)

    1
    • 5 augustus 2022
  • Nieuws
    Dit zijn de goedkoopste nieuwe auto's van Nederland

    Dit zijn de goedkoopste nieuwe auto's van...

    115
    • 2 augustus 2022
  • Afscheid Duurtest - Hyundai Bayon

    Afscheid Duurtest - Hyundai Bayon

    27
    • 31 juli 2022
  • PREMIUM
    Volkswagen Multivan vs. Hyundai Santa Fe - Dubbeltest

    Volkswagen Multivan vs. Hyundai Santa Fe...

    • 26 juli 2022
  • Nieuws
    Hyundai en Kia pakken recordaandeel op Europese automarkt

    Hyundai en Kia pakken recordaandeel op...

    125
    • 20 juli 2022
  • Nieuws
    Hyundai werkt aan betaalbare elektrische auto van zo'n €20.000

    Hyundai werkt aan betaalbare elektrische...

    231
    • 18 juli 2022
  • Nieuws
    Hyundai Stargazer: nieuwe MPV met plek voor zeven

    Hyundai Stargazer: nieuwe MPV met plek...

    39
    • 18 juli 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden