Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk ST Line (2016)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk ST Line (2016)

UitvoeringFiesta 1.0 EcoBoost 100pk ST Line
Bouwjaar2016
Jaar van aanschaf2019

Prima auto

Ik heb deze auto bijna 2 jaar, 40k km in de lease gereden. Prima auto, zelf nooit problemen mee gehad.
Qua opties leek eigenlijk alles erop te zitten muv keyless entry. Voorruit verwarming was heerlijk om te hebben in de winter, cruise control, clima, regensensor enz. Alles heeft zover ik weet altijd gewerkt.

Uiterlijk vertoon heeft ie zat met de skirts, achterspoiler en andere ST zaken. Schaap in wolfskleren.

Dan het rijden: sturen deed hij echt geweldig, zeer strak. Maar de zitpositie beviel me niet geheel, alsof ik scheef zat. Rechterkant stuur lijkt dichterbij te zitten dan linkerkant. Na lange ritten ook vaak wat last van de rug, ondanks natuurlijk de St Line stoelen.
De ecoboost 1.0 100pk is krachtig genoeg voor normale ritten, rijdt echt prima, maar het verbruik is niet helemaal zoals verwacht. Zo'n lichte auto, en dan maar 2km verder komen op een liter benzine dan een C30 met 1.8 blok.

Hij gaat eruit omdat ik weer privé ga rijden.

PRIVATE LEASE Ford Fiesta