Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 16v 85 Actual (2011)

autoreview

Fiat Grande Punto
Fiat Grande PuntoFiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY 2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande Punto MY2008Fiat Grande PuntoFiat Grande Punto MY2008

Signalement

UitvoeringGrande Punto 1.3 Multijet 16v 85 Actual
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand bij aanschaf8 km
KM-stand laatst24.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Leuke auto maar pas op Carterslang kan dicht vriez

  • 24.000 km

Sinds vorig jaar ook een punto evo gekocht en inmiddels 24.000 KM erop zitten met nodige probleemjes maar grootse probleem...carter slang was dichtgevroren en olieketing is eruit geblazen en gevolg was dikke rookpluimen en olie onder de auto. INmiddels is de auto weer gemaakt maar zit nu al te beven als het weer streng gaat vriezen omdat de constructie fout niet is opgelost. We wachten op fiat voor terugroep actie maar vrees dat het niet of deze winter het niet het geval is. op een andere forum regent het klachten over deze zelfde klachten. toen ik m,n auto ging halen stonden er inmiddels 5 andere grande punto evo,s te wachten voor een dezelfde hersteloperatie. Deze raparatie bestaat meestal uit vemrwijderen van versnellingsbak waardoor men de oliekeringen kan vervangen. Doordat het dicht vriezen bij uitgang/slang van de carter de druk in het motorblok zo hoog oploopt de oliekering eruit knalt met gevolg dikke rookpluimen en plas olie onder je auto. Voor de rest leuke auto die ook lekker rijdt maar door dit voorval een dikke domper en denk voor mij geen fiat meer als fiat dit niet gaat oplossen want dit is een constructie fout en zie ook op grandepuntoclub.nl meer van deze zelfde klachten.

4,0
  • Betrouwbaarheid
    2
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens