Ferrari 360 Modena (2001)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | 360 Modena |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2001 |
| Jaar van aanschaf | 2003 |
| KM-stand bij aanschaf | 23.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
In vergelijking tot alle eerdere door mij gereden Ferrari’s tot nu toe de beste en makkelijkst te rijden Ferrari. Geen overdreven tierelantijntjes in of aan de auto. In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd is de Modena nog steeds geen auto voor dagelijks gebruik. Zonder het racegevoel te kort te doen gaat schakelen met de handbak bijzonder soepel en licht. Hoewel de standaard uitlaat een machtig geluid produceert is de sportversie hiervan eigenlijk een must. Het ’Hel breekt los’ gevoel is dan reeds bij 3000 toeren aanwezig. Doordat ik de auto alleen als hobby wagen rij staat de sportstand altijd aan, doordat dan o.a. de vering veeeel straffer aanvoelt gaat het sturen geweldig direct, ook laat de auto zich beter lezen.
PROBLEMEN
- Mechanisme om de deur links te openen opnieuw laten afstellen.
- Accu kapot.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Ferrari 360 Challenge Stradale (2003)

Ferrari 360 Modena (2000)

De Dacia Spring is bijna de enige auto zonder airco – Back to basics

'Mijn Opel Grandland heeft roest aan de motorkap maar hij valt buiten garantie en ik krijg niets'



