Dacia Jogger TCe 100 Bi-Fuel Expression 5P (2024)

autoreview

Dacia Jogger TCe 100 Bi-Fuel Expression 5P (2024)

Signalement

UitvoeringJogger TCe 100 Bi-Fuel Expression 5P
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf18 km
KM-stand laatst5.500 km
Lezerswaardering: 14%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

1e rit met de nieuwe Jogger

  • 18 km

De auto rijdt rustig, de motor heeft een lekkere brom. Prima begeleiding door Munsterhuis Hengelo, tijdens de aankoop en aflevering. We zien ernaar uit meer kilometers met de auto te gaan maken.

Nog positiever

  • 5.500 km

Voor de eerste keer met de Jogger naar Zweden geweest. Het (lpg)verbruik is ons zeer meegevallen, het was de afgelopen 2 weken in de nachten ong. -10C en overdag net onder het vriespunt. Toch schakelt de auto snel over naar lpg, als je wegrijdt met koude motor, ook geen schokken of iets dergelijks gevoeld. Het aantal pk's bljjkt voor ons ruim voldoende te zijn, ook in de bergen. We zijn van NL via Dld- Dk naar Zweden en ook in Noorwegen gereden. We zitten kort aan de Noorse grens ong. 150 km boven Oslo maar dan net aan de Zweedse kant. Het tanken van gas in Zweden is nog wel een dingetje, als je dat nog nooit gedaan hebt.
Omdat er in DK weinig tot geen mogelijkheden zijn om 24/7 te lpg te tanken, hebben we niet in DK lpg getankt.
Van te voren had ik de mogelijkheden 24/7 te tanken op onze route, opgezocht om problemen te voorkomen. Vanwege het feit dat ik het liefste in de avond, 's nachts en de vroege ochtend rijd, was dat nuttig voor ons. We zijn er achter gekomen, dat je met een dacia geen extra verloopnippel nodig hebt in Zweden om lpg te tanken. Het tanken van lpg in Noorwegen kon gewoon met de Nlse bajonet verloopnippel. In DLD konden we met de ACME of de Dish lpg tanken, je kon zelf de keuze maken welke pomp je wilde gebruiken.
Al met al, was het voor ons een leerzame prettige ervaring.

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Dacia Jogger

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2) (gesloten)

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.

Praat verder op het forum